Difference between revisions of "SquareGame"
(→Čo?) |
|||
Line 1: | Line 1: | ||
== Čo? == | == Čo? == | ||
− | + | Spoločenská hra pre malých aj veľkých. Princíp hry spočíva v skladaní útvarov na hráčových kartách, hráči ich budú skladať z "kameňov" jednej farby. Plocha sa vďaka jej modulárnej konštrukcii postupne zväčšuje. | |
===Pravidlá=== | ===Pravidlá=== | ||
+ | ====a==== | ||
+ | Každý hráč začína hru s 10 "kameňmi jednej farby" a dvomi kartami, jedna karta z balíka veľkých útvarov (útvary zložené zo 6 a viac "kameňov"), jedna z balíka malých útvarov (útvary zložené z 2 až 5 "kameňov"). | ||
== Prečo? == | == Prečo? == |
Revision as of 11:16, 29 May 2024
Contents
Čo?
Spoločenská hra pre malých aj veľkých. Princíp hry spočíva v skladaní útvarov na hráčových kartách, hráči ich budú skladať z "kameňov" jednej farby. Plocha sa vďaka jej modulárnej konštrukcii postupne zväčšuje.
Pravidlá
a
Každý hráč začína hru s 10 "kameňmi jednej farby" a dvomi kartami, jedna karta z balíka veľkých útvarov (útvary zložené zo 6 a viac "kameňov"), jedna z balíka malých útvarov (útvary zložené z 2 až 5 "kameňov").
Prečo?
Lebo zabavy nie je nikdy dosť.
Ako?
Pomocou 3D tlače pre zvýšenie dostupnosti hry pre všetkých.
Postup
Najprv sme vymodelovali v programe OpenScad jeden tail hracej plochy so systémom spájania s ďalšími tailamy. Tie su robene parametricky, takže sa dá tlačiť plocha AxB | A,B \in N - {0}. Rozmery jedného tailu sú robené parametricky, čo veľmi urýchlilo proces ladenia modelu.