Difference between revisions of "SquareGame"

From Digitálne technológie výroby
Jump to: navigation, search
(Čo?)
Line 1: Line 1:
  
 
== Čo? ==
 
== Čo? ==
Spoločenskú hru pre malých aj veľkých.
+
Spoločenská hra pre malých aj veľkých. Princíp hry spočíva v skladaní útvarov na hráčových kartách, hráči ich budú skladať z "kameňov" jednej farby. Plocha sa vďaka jej modulárnej konštrukcii postupne zväčšuje.
  
 
===Pravidlá===
 
===Pravidlá===
 +
====a====
 +
Každý hráč začína hru s 10 "kameňmi jednej farby" a dvomi kartami, jedna karta z balíka veľkých útvarov (útvary zložené zo 6 a viac "kameňov"), jedna z balíka malých útvarov (útvary zložené z 2 až 5 "kameňov").
  
 
== Prečo? ==
 
== Prečo? ==

Revision as of 11:16, 29 May 2024

Čo?

Spoločenská hra pre malých aj veľkých. Princíp hry spočíva v skladaní útvarov na hráčových kartách, hráči ich budú skladať z "kameňov" jednej farby. Plocha sa vďaka jej modulárnej konštrukcii postupne zväčšuje.

Pravidlá

a

Každý hráč začína hru s 10 "kameňmi jednej farby" a dvomi kartami, jedna karta z balíka veľkých útvarov (útvary zložené zo 6 a viac "kameňov"), jedna z balíka malých útvarov (útvary zložené z 2 až 5 "kameňov").

Prečo?

Lebo zabavy nie je nikdy dosť.

Ako?

Pomocou 3D tlače pre zvýšenie dostupnosti hry pre všetkých.

Postup

Najprv sme vymodelovali v programe OpenScad jeden tail hracej plochy so systémom spájania s ďalšími tailamy. Tie su robene parametricky, takže sa dá tlačiť plocha AxB | A,B \in N - {0}. Rozmery jedného tailu sú robené parametricky, čo veľmi urýchlilo proces ladenia modelu.