(doplnenie mojich tem)
Line 77: Line 77:
  
 
== Počítačová grafika a spracovanie obrazov ==
 
== Počítačová grafika a spracovanie obrazov ==
 
* [[Michal Cervenansky|Michal Červeňanský]], cervenansky [[Image:zavinac.gif|@]] sccg.sk
 
** [[BakTema Generovanie LH histogramu na GPU|Generovanie LH histogramu na GPU]]
 
** [[BakTema Navrh a implementovanie vypoctov pre objemove data vykonavane na GPU|Návrh a implementovanie výpočtov pre objemové dáta vykonávané na GPU]]
 
** [[BakTema Navrh a vyvoj GUI pre zobrazovanie objemovych dat pomocou vizualizacneho enginu|Návrh a vývoj GUI pre zobrazovanie objemových dát pomocou vizualizačného enginu]]
 
** [[BakTema Navrh a vyvoj weboveho rozhrania pre zobrazovanie objemovych dat pomocou vizualizacneho enginu|Návrh a vývoj webového rozhrania pre zobrazovanie objemových dát pomocou vizualizačného enginu]]
 
** [[BakTema Navrh a implementacia modulu pre vizualizacny system pracujuci s objemovymi datami|Návrh a implementácia modulu pre vizualizačný systém pracujúci s objemovými dátami]]
 
** [[BakTema Vypocet dvojrozmernej Delaunayovej triangulacie v spojitom priestore na GPU|Výpočet dvojrozmernej Delaunayovej triangulácie v spojitom priestore na GPU]]
 
  
 
* [[Michal Hucko|Michal Hučko]], Michal.Hucko [[Image:zavinac.gif|@]] fmph.uniba.sk
 
* [[Michal Hucko|Michal Hučko]], Michal.Hucko [[Image:zavinac.gif|@]] fmph.uniba.sk
 
** [[BakTema Renderovaci plugin pre vizualizacny engine implementujuci OASVAS za pouzitia shaderov|Renderovací plugin pre vizualizačný engine implementujúci OAS/VAS za použitia shaderov]]
 
** [[BakTema Renderovaci plugin pre vizualizacny engine implementujuci OASVAS za pouzitia shaderov|Renderovací plugin pre vizualizačný engine implementujúci OAS/VAS za použitia shaderov]]
 
** [[BakTema GUI pre vizualizacny engine|GUI pre vizualizačný engine]]
 
** [[BakTema GUI pre vizualizacny engine|GUI pre vizualizačný engine]]
** [[BakTema Konzolove rozhranie pre vizualizacny engine s podporou animacie|Konzolové rozhranie pre vizualizačný engine s podporou animácie]]
+
** [[BakTema Rozhranie pre vizualizacny engine pre vytvaranie animacie|Rozhranie pre vizualizačný engine pre vytváranie animácie]]
 +
** [[BakTema Plugin pre vizualizacny engine implementujuci klasifikaciu metodou LH histogramu|Plugin pre vizualizačný engine implementujúci klasifikáciu metódou LH histogramu]]
 +
** [[BakTema Generovanie LH histogramu na GPU|Generovanie LH histogramu na GPU]]
 +
** [[BakTema Open-source kniznica pre rozhranie OpenCL|Open-source knižnica pre rozhranie OpenCL]]
  
 
* [[Silvester Czanner|Silvester Czanner]], czanner [[Image:zavinac.gif|@]] fmph.uniba.sk
 
* [[Silvester Czanner|Silvester Czanner]], czanner [[Image:zavinac.gif|@]] fmph.uniba.sk

Revision as of 16:22, 30 September 2011

Zoznam tém pre bakalárske práce

Export to XLS (autor skriptu: Michal Čertický)

7.1.2010: aktuálny zoznam tém, ktoré boli vybraté

Tento zoznam bude aktualizovaný pre šk. rok 2009/2010 okolo 18. septembra

Na tejto stránke je zoznam v súčasnosti ponúkaných tém pre bakalárske práce. Témy sú zoradené podľa zamerania a školiteľov.

Prosím preštudujte si aj stránky

Aplikované témy

  • Whitestein Technologies s r.o., Martin Bartoš
    • Získavanie a spracovanie dát z GPS modulov integrovaných do 3G WWAN adaptérov, obsadené
  • Mikrostep HDO, Ivan Trup
    • Implementácia modulu pre on-line komunikáciu operátorských terminálov s RS MicroStep, obsadené Anton Szorad
  • Martin Takáč, takac # ii.fmph.uniba.sk
    • Vytvorenie sveta a agentov pre kognitívne experimenty v simulačnom prostredí TerraSim

Počítačová grafika a spracovanie obrazov

  • Zuzana Černeková, cernekova @ fmph.uniba.sk
    • Comparison of shot boundary detection algorithms in user oriented color spaces
    • Comparison of shot boundary detection algorithms in class Y color spaces
    • Comparison of shot boundary detection algorithms in basic and perceptualy uniform color spaces
  • Roman Ďurikovič, Roman.Durikovic @ fmph.uniba.sk
    • Uprednostňujem študentov, s ktorými sa stretnem na svojich prednáškach. Pozrite si aj diplomové témy, mnohé sa dajú formulovať aj ako bakalárska práca.
    • Meranie štatistických vlastností náterov pri danom recepte, a aplikácii, meranie korelácie štatistických hodnôt. Pozorovanie mikroštruktúry náterov.
    • Meranie parametrov vzhľadu BRDF a ich zmena počas tvrdnutia laku.
    • Štatistické meranie trblietivosti, vnímanie trblietivosti.
    • Tvorba fotografii automobilových lakov s veľkým dynamickým rozsahom (HDR) s detailmi metalických pigmentov a návrh metód na tvorbu týchto detailných fotografii.
    • Tone mapping: Návrh zobrazovacích metód trblietivosti na monitoroch, HDR monitoroch, v tlači.
    • Meranie vnímaných vonkajších optických efektov lesku [Bril] na pigmentových, metalických a perleťových lakoch.
    • Vnímanie lesku [Bril] na rôznych plochách, keďže konečný vzhľad náteru je závislý od tvaru plôch na výrobku.
    • Návrh spôsobu merania pre porovnanie (color matching) metalických farieb na rôznych plochách pomocou KONICA meracieho zariadenia.
    • Modern trends with topology-adaptive snakes and applications.
    • Animácie pomocou časticových systémov - sneh a pekné zobrazenie snehu.
    • Tvorba scén po daždi zo vstupných 3D scén.
  • Numerické
    • Príprava riešených cvičení z numerickej matematiky v programe Matematica - cvičenia 1-8.
    • Príprava riešených cvičení z numerickej matematiky v programe Matematica - sústavy lineárnych rovníc.
    • Príprava riešených cvičení z numerickej matematiky v programe Matematica - sústavy nelineárnych rovníc.
    • Príprava riešených cvičení z numerickej matematiky v programe Matematica - metódy konečných diferencií.
    • Príprava riešených cvičení z numerickej matematiky v programe Matematica - metódy konečných prvkov 1D a 2D.
    • Príprava riešených cvičení z numerickej matematiky v programe Matematica - metódy konečných prvkov 3D.
    • Príprava riešených cvičení z numerickej matematiky v programe Matematica - sústavy diferenciálnych rovníc.
    • Modelovanie analytických modelov zamračenej a jasnej oblohy z daných HDR bloh.
    • Tvorba HDR oblohy pri rôznom počasí a na rôznych miestach.
  • Prehľadové
  • Matej Novotný, mnovotny @ sccg.sk
    • Mobilná aplikácia pre múzeá
    • Panorámy s viacerými vrstvami
    • Priestorový zvuk v internetovom prehliadači
    • Online prostredie pre vizualizáciu dát
  • Martin Samuelčík, samuelcik @ sccg.sk
    • Polynomické krivky v paralelných súradniciach
    • Prehliadač 3D modelov na platforme Android
    • Knižnica pre zobrazenie vektorových fontov
    • WebGL prehliadač panorám
    • OpenGL knižnica pre časticové systémy
  • Pavol Fabo, fabo@sccg.sk
    • Štúdium usability evaluation postupov a ich aplikácia

Reprezentácia znalostí a nemonotónna logika

Deklaratívne Programovanie

  • Dušan Guller, guller @ ii.fmph.uniba.sk
    • Riešená zbierka motivačných príkladov v jazyku Prolog
    • Pre rule-based jazyk Clips

Neurónové siete

  • Martin Takáč, takac # ii.fmph.uniba.sk
    • Vytvorenie nástroja na vizualizáciu zmien v stavovom priestore jednoduchej rekurentnej siete SRN počas trénovania
    • Restricted Boltzmann Machines, Deep Belief Nets: výber a adaptácia resp. vytvorenie vhodného simulačného a vizualizačného nástroja, základné testovacie experimenty

Robotika

Evolučné výpočty

Web

  • František Gyárfáš, gyarfas @ ii.fmph.uniba.sk
    • Pre tento rok mám už plný počet prihlásených študentov
  • Peter Lecký, lecky @ fmph.uniba.sk
    • Prístupnosť AJAX aplikácií - Téma je obsadená

Linux, otvorený softvér, otvorený obsah

  • Marek Nagy, mnagy @ ii.fmph.uniba.sk (2010/11)
    • Efektívny manažment linuxovej učebne z pozície vyučujúceho na ZŠ. (obsadené - Rasťo Pánis)

Bioinformatika