(Zoznam tém pre bakalárske práce)
Riadok 83: Riadok 83:
 
* [[Brona Brejova|Broňa Brejová]], bb248[[Image:zavinac.gif|@]]cornell.edu
 
* [[Brona Brejova|Broňa Brejová]], bb248[[Image:zavinac.gif|@]]cornell.edu
 
** Experimentálne porovnanie pamäťovo úsporných implementácií Viterbiho algoritmu
 
** Experimentálne porovnanie pamäťovo úsporných implementácií Viterbiho algoritmu
 +
 +
 +
== Aplikácie ==
 +
 +
* [[Marek Nagy]], mnagy[[Image:zavinac.gif|@]]ii.fmph.uniba.sk
 +
** Tvorba jednoduchých edukačných aplikácií v spolupráci so študentkami Pedagogickej fakulty
 +
*** Môže ísť o webové aplikácie, ale i binárne aplikácie (preferujem pod Linux) C/C++, Dephi, ...
 +
*** aplikácie štýlu klik-klik, naháňanie písmeniek, slov, jednoduchá hra, aktivity s textom, s obrázkami, sieťové aktivity, ...
 +
*** metodiku, obrázky a scenáre vytvorí s vašou konzultáciou pedagogička
 +
*** možnosť využiť ovládanie hlasom (rozpoznávanie reči) a písmom (rozpoznávanie písma)  ''(okrem web aplikácií)''
 +
*** dodržiavanie základnej línie vývoja softvéru: analýza, návrh, implementácia, testovanie
 +
*** jazyk aplikácie: slovenčina, angličtina, ...
 +
*** preferovaná cieľová skupina: 1.-4. ročník ZŠ
  
  

Verzia zo dňa a času 18:23, 10. september 2008

Zoznam tém pre bakalárske práce

Na tejto stránke je zoznam v súčasnosti ponúkaných tém pre bakalárske práce. Témy sú zoradené podľa zamerania a školiteľov.

Prosím preštudujte si aj stránky:

Aplikované témy

Počítačová grafika

Nemonotonická logika

Deklaratívne Programovanie

Neurónové siete

Robotika

Web

Linux

Bioinformatika

  • Broňa Brejová, bb248@cornell.edu
    • Experimentálne porovnanie pamäťovo úsporných implementácií Viterbiho algoritmu


Aplikácie

  • Marek Nagy, mnagy@ii.fmph.uniba.sk
    • Tvorba jednoduchých edukačných aplikácií v spolupráci so študentkami Pedagogickej fakulty
      • Môže ísť o webové aplikácie, ale i binárne aplikácie (preferujem pod Linux) C/C++, Dephi, ...
      • aplikácie štýlu klik-klik, naháňanie písmeniek, slov, jednoduchá hra, aktivity s textom, s obrázkami, sieťové aktivity, ...
      • metodiku, obrázky a scenáre vytvorí s vašou konzultáciou pedagogička
      • možnosť využiť ovládanie hlasom (rozpoznávanie reči) a písmom (rozpoznávanie písma) (okrem web aplikácií)
      • dodržiavanie základnej línie vývoja softvéru: analýza, návrh, implementácia, testovanie
      • jazyk aplikácie: slovenčina, angličtina, ...
      • preferovaná cieľová skupina: 1.-4. ročník ZŠ



Šablóna:Pata