d
d
Riadok 79: Riadok 79:
  
 
== Neurónové siete ==
 
== Neurónové siete ==
 +
 
* [[Pavol Vanco|Pavol Vančo]], vanco[[Image:zavinac.gif|#]]fmph.uniba.sk
 
* [[Pavol Vanco|Pavol Vančo]], vanco[[Image:zavinac.gif|#]]fmph.uniba.sk
 
** [[BakTema Modeling and Visualization of GSOM model|Modeling and Visualization of GSOM model]]
 
** [[BakTema Modeling and Visualization of GSOM model|Modeling and Visualization of GSOM model]]
Riadok 90: Riadok 91:
 
** [[BakTema Robot Sailing Simulator|Robot Sailing Simulator]]
 
** [[BakTema Robot Sailing Simulator|Robot Sailing Simulator]]
 
** [[BakTema New Motor Driver Low-level Implementation for NXT|New Motor Driver Low-level Implementation for NXT]]  
 
** [[BakTema New Motor Driver Low-level Implementation for NXT|New Motor Driver Low-level Implementation for NXT]]  
 +
** [[BakTema Probabilistic Mapping in Remotely-Operated Robotics Laboratory|Probabilistic Mapping in Remotely-Operated Robotics Laboratory]]
  
 
== Evolučné výpočty ==
 
== Evolučné výpočty ==

Verzia zo dňa a času 20:51, 17. september 2008

Zoznam tém pre bakalárske práce

Tento zoznam bude aktualizovaný pre šk. rok 2008/2009 okolo 18. septembra

Na tejto stránke je zoznam v súčasnosti ponúkaných tém pre bakalárske práce. Témy sú zoradené podľa zamerania a školiteľov.

Prosím preštudujte si aj stránky:

Aplikované témy

Počítačová grafika

Nemonotonická logika

Deklaratívne Programovanie

Neurónové siete

Robotika

Evolučné výpočty

Web

Linux

Bioinformatika

  • Broňa Brejová, bb248@cornell.edu
    • Experimentálne porovnanie pamäťovo úsporných implementácií Viterbiho algoritmu


Aplikácie

  • Marek Nagy, mnagy@ii.fmph.uniba.sk
    • Tvorba jednoduchých edukačných aplikácií v spolupráci so študentkami Pedagogickej fakulty
      • Môže ísť o webové aplikácie, ale i binárne aplikácie (preferujem pod Linux) C/C++, Delphi, ...
      • aplikácie štýlu klik-klik, naháňanie písmeniek, slov, jednoduchá hra, aktivity s textom, s obrázkami, sieťové aktivity, ...
      • metodiku, obrázky a scenáre vytvorí s vašou konzultáciou pedagogička
      • možnosť využiť ovládanie hlasom (rozpoznávanie reči) a písmom (rozpoznávanie písma) (okrem web aplikácií)
      • dodržiavanie základnej línie vývoja softvéru: analýza, návrh, implementácia, testovanie
      • jazyk aplikácie: slovenčina, angličtina, ...
      • preferovaná cieľová skupina: 1.-4. ročník ZŠ
    • Ukážky tém: