Riadok 12: Riadok 12:
 
   | email = samuelcik[[Image:zavinac.gif|@]]sccg.sk
 
   | email = samuelcik[[Image:zavinac.gif|@]]sccg.sk
 
   | homepage = http://www.sccg.sk/~samuelcik/
 
   | homepage = http://www.sccg.sk/~samuelcik/
   | description = Predmet predstaví kľúčové témy, princípy a techniky real-time renderingu a 3D hier. Prednáška pokrýva materiál z množstva tém, z ktorych niektoré kľúčové študenti zapracujú do svojich projektov. Výučba zahŕňa aj prednášky pozvaných hostí z herného a grafického priemyslu (záleží na dostupnosti).
+
   | description = Predmet predstaví kľúčové témy, princípy a techniky real-time renderingu a 3D hier. Prednáška pokrýva materiál z množstva tém, z ktorych niektoré kľúčové študenti zapracujú do svojich projektov.
 
   | offered_in = Povinne-voliteľný v [[Master program in Applied Informatics|Magisterskom programe Aplikovaná informatika]]
 
   | offered_in = Povinne-voliteľný v [[Master program in Applied Informatics|Magisterskom programe Aplikovaná informatika]]
 
   | recommendations = žiadne
 
   | recommendations = žiadne
 
}}
 
}}

Verzia zo dňa a času 11:00, 23. február 2015

Grafika v reálnom čase 2-AIN-122

choď na zoznam všetkých predmetov...

Názov a kód predmetu: Grafika v reálnom čase (2-AIN-122)
Prerekvizity: 2-MPG-101 (povinný)
Vyučuje sa/odporúčaný ročník: Letný semester / 1
Forma a # hodín/týždeň: P - prednáška (2)
Kredity: 3
Hodnotenie (semester/skúška): 100/0
Webstránka predmetu: http://www.sccg.sk/~samuelcik/rtg.html
Informačný list: Informačný list 2-AIN-122 (fakultná služba)
Vyučujúci: RNDr. Martin Samuelčík, PhD.
E-mail: samuelcik@sccg.sk
Domovská stránka: http://www.sccg.sk/~samuelcik/

Popis predmetu:

Predmet predstaví kľúčové témy, princípy a techniky real-time renderingu a 3D hier. Prednáška pokrýva materiál z množstva tém, z ktorych niektoré kľúčové študenti zapracujú do svojich projektov.

Je časťou študijného programu: Povinne-voliteľný v Magisterskom programe Aplikovaná informatika

Odporúčania: žiadne