Riadok 161: Riadok 161:
 
* vytvorenie minihry s natrénovaným, inteligentným oponentom
 
* vytvorenie minihry s natrénovaným, inteligentným oponentom
 
* delegáty funkcii, prefab varianty, export a import vlastných .unitypackage, ďaľšie GUI elementy
 
* delegáty funkcii, prefab varianty, export a import vlastných .unitypackage, ďaľšie GUI elementy
* Prezentácia: https://liveuniba-my.sharepoint.com/:b:/g/personal/gajdosech2_uniba_sk/ETlQDiDFOpZHttZvxTLv2_kBPE-03uGgk0nhRWuYMIG8QQ?e=cnkPVD
+
* prezentácia: https://liveuniba-my.sharepoint.com/:b:/g/personal/gajdosech2_uniba_sk/ETlQDiDFOpZHttZvxTLv2_kBPE-03uGgk0nhRWuYMIG8QQ?e=cnkPVD
  
 
=== 16.12. - 13. Týždeň ===
 
=== 16.12. - 13. Týždeň ===

Verzia zo dňa a času 11:43, 9. december 2021

Virtuálna a Rozšírená realita 2-AIN-223/15


Toto je stránka k predmetu Virtuálna a rozšírená realita Informačný list predmetu >

Ľudia podieľajúci sa na výučbe

Prednášajúci
Zuzana Berger Haladová
Martin Madaras
Cvičiaci
Lukáš Gajdošech

Hodnotenie a podmienky absolvovania

40/60 projekt/prednášky z oboch treba získať min 50% Výsledná známka sa určí z celkového bodového zisku podľa nasledovnej tabuľky.


Hodnotenie
Bodový zisk Známka
〈90, 100〉 A
〈80, 90) B
〈70, 80) C
〈60, 70) D
〈50, 60) E
〈0, 50) FX

Zdroje

Kniha Spatial AR Bimber-Raskar

Organizácia výučby

Lectures

Lecture program:

  • 21.09. Introduction (Zuzana Berger Haladova, Martin Madaras) and invited lecture by Andrej Vidak
  • 28.09. History of AR slidy
  • 5.10. Hardware slidy
  • 12.10. Ivan Polasek: Kolaborativny vyvoj vo VR a softverova vizualizacia v AR/VR
  • 19.10. Hardware II slidy
  • 26.10 Tracking slidy
  • 2.11. Holiday? (Interaction) watch video part3 pre zaujimavost pozrite aj part2, part1
  • 9.11. Tracking II, Visual Coherence slidy
  • 16.11. Augmented reality slides
  • 23.11. Visualisation, Deep Nets for VR/AR slides
  • 30.11. Martin Madaras
  • 7.12. Martin Madaras
  • 14.12. Final Exam


Labs

Tabuľka s hodnotením

Termíny

  • 03.10. - vyplnený dokument so špecifikáciou projektu (vo dvojiciach)
  • 07.11. - demo verzia projektu, základné mechaniky "vertical slice"
  • XY.01. - odovzdanie finálnej verzie projektu v skúškovom období

23.09. - 1. Týždeň

30.09. - 2. Týždeň

07.10. - 3. Týždeň

14.10. - 4. Týždeň

  • exkurzia FT Lab (dole pri knižnici), vyskúšanie Oculus Rift, Oculus Rift S, CardboardVR, LG 3D TV a Hololens
  • prehliadka a úprava VR projektu v Unity - VR Escape Room
  • BONUS NA DOMA: Aby ste nevypadli z tvorby v Unity, samostatne vypracujte projekt https://learn.unity.com/project/roll-a-ball. Ten síce nemá nič s AR ani VR, no pomôže Vám lepšie sa zorientovať v Unity. Kto mi do nedele 17.10.2021 pošle svoju implementáciou s podpisom autora (dorobte ľubovoľnú vlastnú feature - buďte kreatívni!ľ), môže získať bonus 0.5 bodu.

21.10. - 5. Týždeň a 28.10. - 6. Týždeň

04.11. - 7. Týždeň

  • demo projektov

11.11. - 8. Týždeň

18.11. - 9. Týždeň

25.11. - 10. Týždeň a 02.12. - 11. Týždeň

09.12. - 12. Týždeň

16.12. - 13. Týždeň

  • konzultácie k projektom, záver a motivácia