d |
d |
||
Riadok 23: | Riadok 23: | ||
|- | |- | ||
|Kognitívna veda, kultúra, technika | |Kognitívna veda, kultúra, technika | ||
− | |''Katedra kulturológie FiF UK'' | + | |[https://drive.google.com/file/d/1dKYi3luDNy122GTgla2r8mG950vOQUc7/view?usp=sharing ''Katedra kulturológie FiF UK''] |
|12. 3. | |12. 3. | ||
|[http://kulturologia.sk/seminar-odbornikov-z-praxe/ Seminár odborníkov z praxe] | |[http://kulturologia.sk/seminar-odbornikov-z-praxe/ Seminár odborníkov z praxe] | ||
|- | |- | ||
|Od etológie k psychológii (1) | |Od etológie k psychológii (1) | ||
− | | | + | |[https://drive.google.com/file/d/1Pey1MkKMa56hBBknQkSAIPR8PY7G8Uv4/view?usp=sharing Predpoklady vzniku mysle] |
|19. 3. | |19. 3. | ||
|[http://www.cell.com/current-biology/pdf/S0960-9822(09)01597-8.pdf Are bigger brains better?] | |[http://www.cell.com/current-biology/pdf/S0960-9822(09)01597-8.pdf Are bigger brains better?] |
Verzia zo dňa a času 12:06, 20. marec 2018
Aktuálne trendy v kognitívnej psychológii LS 2018 | |||
---|---|---|---|
Téma | Prezentácie | Dátum | Materiály |
Úvodná hodina | 19. 2. | ||
Metodológia | Kvantitatívny a kvalitatívny výskum | 26. 2. | Test sémantického výberu |
Brainstorming ku projektom | 5. 3. | Project managemant | |
Kognitívna veda, kultúra, technika | Katedra kulturológie FiF UK | 12. 3. | Seminár odborníkov z praxe |
Od etológie k psychológii (1) | Predpoklady vzniku mysle | 19. 3. | Are bigger brains better? |
Od etológie k psychológii (2) | 26. 3. | The foundations of the human cultural niche | |
Myslenie pomalé a rýchle | 9. 4. | Tom W. Speciality | |
Inteligencia a rozhodovanie | 16. 4. | ||
Kognitívne ilúzie | 23. 4. | Models of Affective Decission | |
Afektívna a kognitívna empatia | 7. 4. | ||
Executive brain | 7. 5. | ||
Záverečné kolokvium | 14. 5. |
Priebežné plnenie | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kto | 19. 3. | 26. 3. | 9. 4. | 16. 4. | 23. 4. | 4. 5. | 7. 4. | 14. 4. |
Richard Leckesi | * | |||||||
Ondrej Hadidom | * | |||||||
Marek Sokol | * |
Projekty
Ondro: "ničo z motoriky"
Rišo: Testovanie rozdielov imaginatívneho a vizuálneho vnímania pohybu.
Marek: Viacmodálna pozornosť