Prehľad tém bakalárskych prác 2021-2022:
[ naspäť na stránku Úvodu do bakalárskej práce ]
- Vladimír Ačjak: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Vláčíky (Borovanský)
- Fedor Agarschev: Metódy registrácie obrazu (Lúčny)
- Omar Al-Shafe´i: Implementácia algoritmu eliminácie pravidla rezu pre sekventový kalkulus LK^h v paradigme deklaratívneho programovania (Komara)
- Claudia Barillová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Krokovanie (Borovanský)
- Miriam Cidoríková: Analýza návštevníkov Bratislavy (Gruska)
- Matej Čiernik: Android aplikácia pre dokumentovanie údajov o poškodení porastov kultúrnych plodín (Borovanský)
- Simona Dubeková: Asymmetric graphs (Jajcayová)
- Katarína Dzurendová: Optimalizácia výplne 3D modelu, aby mohol stáť (Danielis)
- Viktor Freyer: Intranetová aplikácia v oblasti výživového mentoringu (Hrušecký)
- Klaudia Garajová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Ciferník (Borovanský)
- Martin Gergel: Web Application for 3D data Conversion, Processing and Visualization (Gajdošech)
- Adam Gonšenica: Webová aplikácia na správu cenníkov (Nagy)
- Patrik Hampel: Virtuálna vitrína (Berger Haladová)
- Slavomír Holenda: Neurónová sieť s exponenciálnou vrstvou (Malinovská)
- Daniel Hutňan: Framework na tvorbu jednoduchých edukačných webových aplikácií pre žiakov 1. stupňa ZŠ (Bezáková)
- Ľudovít Jackulík: Zdieľaný editor zdrojového kódu pre potreby synchrónneho online vzdelávania (Nagy)
- Erik Jakubovský: Deep Learning-Based Human Body Segmentation on 3D Body Scans (Škorvánková)
- Sebastián Jankovič: Možnosti využitia multispektrálneho obrazu pri vizuálnej bezpečnosti (Černeková)
- Ján Kelemen: Porovnávanie efektivity rôznych jazykov vo výuke programovania (Gyarfáš)
- Martin Krišťák: Webová aplikácia pre online vzdelávanie zrakovo postihnutých žiakov ZŠ (Hrušecký)
- Lenka Kudláčová: Protokol TRILL (Janáček)
- Stanislav Kukučka: Tvorba sieťových stavebníc (Bezáková)
- Nikola Kulíková: Automatizácia kontroly formalizačných cvičení v logike (Kľuka)
- Filip Lajčin: Rozpoznávanie ovocia a zeleniny pomocou hlbokých neurónových sietí (Šuppa)
- Marek Lichvár: Tvorba softvéru pre konštrukciu a analýzu kontextovej jazykovej siete v anglickom jazyku (Markošová)
- Natália Macková: Hra v rozšírenej realite- SlovenskAR (Berger Haladová)
- Zuzana Mačicová: Implementácia aproximácie priamej a inverznej kinematiky paralelného mechanizmu nôh robota Artaban (Ďurikovič)
- Ján Majerský: Analýza sociálnej siete Twitter (Gruska)
- Michaela Mattová: Aplikácia na tvorbu testov pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (Budinská)
- Jakub Mišovský: Humanoidný robot NICO a uchopovanie predmetov (Malinovská)
- Richard Mištík: Bakalárska práca - Mobilná aplikácia ako sprievodca pre návštevníkov fitness centier (Gyarfáš)
- Patrik Modrovský: Využitie eye tracker pre vyhodnocovanie registrácie 3D skenov (Berger Haladová)
- Richard Nagy: Detekcia atrofie mozgu v CT snímkach (Černeková)
- Radovan Orinčák: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Tabulka 100 (Borovanský)
- Marcel Palaj: Navigácia pre športové lietanie (Borovanský)
- Samuel Piteľ: Upravovanie záznamu ľudského pohybu a sekvencií snímaných 3D kamerou (Madaras)
- Adam Rigan: Katedrová dochádzková webová aplikácia (Kľuka)
- Nikola Rusnáková: Analýza hashtagov v sociálnej sieti (Gruska)
- Miroslava Sabolová: Herný ovládač na báze Arduino (Mihálik)
- Sabína Samporová: Prepojenie virtuálnej reality so simulovaným robotom ICub (Rebrová)
- Pavel Semenov: Application designed to help IBM employees prepare for various certifications (Nagy)
- Ladislav Suchý: Nahrávanie animácií v Unity získaných modelmi hlbokého učenia (Lúčny)
- Terézia Štefíková: Použitie hlbokého učenia na personifikáciu avatara (Lúčny)
- Rastislav Urbanek: Správa dokumentov v kurzovom systéme (Homola)
- Róbert Vangor: Portál kolektívnej inteligencie (Borovanský)
- Filip Zaikner: Tvorba sieťových hier s figúrkami pohybujúcimi sa po hracej ploche (Bezáková)
- Martin Zavadzan: Agilná výuka nových vlastností jazyka C++ v C++14, C++17, C++20 (Gyarfáš)
- Timotej Zimka: Edukačná aplikácia na nácvik rozlišovania zvukov (Nagy)
- Marek Žitník: Editor na tvorbu a hranie tabletop role-playing hier (Blaho)