d |
d |
||
Riadok 25: | Riadok 25: | ||
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~dermiskova3/BaPr/ Lenka Kudláčová: Protokol TRILL (Janáček)] | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~dermiskova3/BaPr/ Lenka Kudláčová: Protokol TRILL (Janáček)] | ||
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~kukucka15/Bakalarka Stanislav Kukučka: Tvorba sieťových stavebníc (Bezáková)] | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~kukucka15/Bakalarka Stanislav Kukučka: Tvorba sieťových stavebníc (Bezáková)] | ||
+ | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~kulikova16/ Nikola Kulíková: Automatizácia kontroly formalizačných cvičení v logike (Kľuka)] | ||
* [https://bakalarka.lajcin.sk Filip Lajčin: Rozpoznávanie ovocia a zeleniny pomocou hlbokých neurónových sietí (Šuppa)] | * [https://bakalarka.lajcin.sk Filip Lajčin: Rozpoznávanie ovocia a zeleniny pomocou hlbokých neurónových sietí (Šuppa)] | ||
* [https://www.st.fmph.uniba.sk/~mattova22/bp/ Michaela Mattová: Aplikácia na tvorbu testov pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (Budinská)] | * [https://www.st.fmph.uniba.sk/~mattova22/bp/ Michaela Mattová: Aplikácia na tvorbu testov pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (Budinská)] |
Verzia zo dňa a času 04:50, 13. február 2022
Prehľad tém bakalárskych prác 2021-2022:
[ naspäť na stránku Úvodu do bakalárskej práce ]
- Vladimír Ačjak: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Vláčíky (Borovanský)
- Fedor Agarschev: Metódy registrácie obrazu (Lúčny)
- Omar Al-Shafe´i: Implementácia algoritmu eliminácie pravidla rezu pre sekventový kalkulus LK^h v paradigme deklaratívneho programovania (Komara)
- Claudia Barillová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Krokovanie (Borovanský)
- Miriam Cidoríková: Analýza návštevníkov Bratislavy (Gruska)
- Matej Čiernik: Android aplikácia pre dokumentovanie údajov o poškodení porastov kultúrnych plodín (Borovanský)
- Simona Dubeková: Asymmetric graphs (Jajcayová)
- Katarína Dzurendová: Optimalizácia výplne 3D modelu, aby mohol stáť (Danielis)
- Viktor Freyer: Intranetová aplikácia v oblasti výživového mentoringu (Hrušecký)
- Klaudia Garajová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Ciferník (Borovanský)
- Martin Gergel: Web Application for 3D data Conversion, Processing and Visualization (Gajdošech)
- Adam Gonšenica: Webová aplikácia na správu cenníkov (Nagy)
- Patrik Hampel: Virtuálna vitrína (Berger-Haladová)
- Slavomír Holenda: Neurónová sieť s exponenciálnou vrstvou (Malinovská)
- Daniel Hutňan: Framework na tvorbu jednoduchých edukačných webových aplikácií pre žiakov 1. stupňa ZŠ (Bezáková)
- Ľudovít Jackulík: Zdieľaný editor zdrojového kódu pre potreby synchrónneho online vzdelávania (Nagy)
- Erik Jakubovský: Deep Learning-Based Human Body Segmentation on 3D Body Scans (Škorvánková)
- Sebastián Jankovič: Možnosti využitia multispektrálneho obrazu pri vizuálnej bezpočnosti (Černeková)
- Ján Kelemen: Porovnávanie efektivity rôznych jazykov vo výuke programovania (Gyarfáš)
- Martin Krišťák: Webová aplikácia pre online vzdelávanie zrakovo postihnutých žiakov ZŠ (Hrušecký)
- Lenka Kudláčová: Protokol TRILL (Janáček)
- Stanislav Kukučka: Tvorba sieťových stavebníc (Bezáková)
- Nikola Kulíková: Automatizácia kontroly formalizačných cvičení v logike (Kľuka)
- Filip Lajčin: Rozpoznávanie ovocia a zeleniny pomocou hlbokých neurónových sietí (Šuppa)
- Michaela Mattová: Aplikácia na tvorbu testov pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (Budinská)
- Richard Mištík: Bakalárska práca - Mobilná aplikácia ako sprievodca pre návštevníkov fitness centier (Gyarfáš)
- Patrik Modrovský: Využitie eye tracker pre vyhodnocovanie registrácie 3D skenov (Haladová)
- Radovan Orinčák: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Tabulka 100 (Borovanský)
- Adam Rigan: Katedrová dochádzková webová aplikácia (Kľuka)
- Nikola Rusnáková: Analýza hashtagov v sociálnej sieti (Gruska)
- Sabína Samporová: Prepojenie virtuálnej reality so simulovaným robotom ICub (Rebrová)
- Pavel Semenov: Application designed to help IBM employees prepare for various certifications (Nagy)
- Terézia Štefíková: Použitie hlbokého učenia na personifikáciu avatara (Lúčny)
- Martin Zavadzan: Agilná výuka nových vlastností jazyka C++ v C++14, C++17, C++20 (Gyarfáš)