m
m
Line 4: Line 4:
  
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~acjak2/ Vladimír Ačjak: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Vláčíky]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~acjak2/ Vladimír Ačjak: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Vláčíky]
 +
* [http://davinci.fmph.uniba.sk/~barillova5/bakalarka/ Claudia Barillová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Krokovanie (Borovanský)]
 
* [http://davinci.fmph.uniba.sk/~dzurendova3/ Katarína Dzurendová: Optimalizácia výplne 3D modelu, aby mohol stáť (Danielis)]
 
* [http://davinci.fmph.uniba.sk/~dzurendova3/ Katarína Dzurendová: Optimalizácia výplne 3D modelu, aby mohol stáť (Danielis)]
 +
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~hutnan6/bc/bc_stranka.html Daniel Hutňan: Framework na tvorbu jednoduchých edukačných webových aplikácií pre žiakov 1. stupňa ZŠ ()]
 +
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~jackulik3/index/bakalarka.html Ľudovít Jackulík: Zdieľaný editor zdrojového kódu pre potreby synchrónneho online vzdelávania (Nagy)]
 +
* [http://davinci.fmph.uniba.sk/~jakubovsky2/bachelors_thesis/ Erik Jakubovský: Deep Learning-Based Human Body Segmentation on 3D Body Scans (Škorvánková)]
 
* [http://davinci.fmph.uniba.sk/~samporova1/bakalarka.php Sabína Samporová: Prepojenie virtuálnej reality so simulovaným robotom ICub (Rebrová)]
 
* [http://davinci.fmph.uniba.sk/~samporova1/bakalarka.php Sabína Samporová: Prepojenie virtuálnej reality so simulovaným robotom ICub (Rebrová)]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~semenov1/bachelor/ Pavel Semenov: Application designed to help IBM employees prepare for various certifications (Nagy)]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~semenov1/bachelor/ Pavel Semenov: Application designed to help IBM employees prepare for various certifications (Nagy)]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~shafei2/bakalarka Omar  Al-Shafe´i:  Implementácia algoritmu eliminácie pravidla rezu pre sekventový kalkulus LK^h v paradigme deklaratívneho programovania]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~shafei2/bakalarka Omar  Al-Shafe´i:  Implementácia algoritmu eliminácie pravidla rezu pre sekventový kalkulus LK^h v paradigme deklaratívneho programovania]
 
* [https://www.st.fmph.uniba.sk/~garajova49/ Klaudia Garajová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Ciferník (Borovanský)]
 
* [https://www.st.fmph.uniba.sk/~garajova49/ Klaudia Garajová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Ciferník (Borovanský)]
 +
* [https://bakalarka.lajcin.sk Filip Lajčin: Rozpoznávanie ovocia a zeleniny pomocou hlbokých neurónových sietí (Šuppa)]
 
* [https://www.st.fmph.uniba.sk/~mattova22/bp/ Michaela Mattová: Aplikácia na tvorbu testov pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (Budinská)]
 
* [https://www.st.fmph.uniba.sk/~mattova22/bp/ Michaela Mattová: Aplikácia na tvorbu testov pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (Budinská)]
 +
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~mistik1/BP/ Richard Mištík: Bakalárska práca - Mobilná aplikácia ako sprievodca pre návštevníkov fitness centier (Gyarfáš)]
 +
* [https://www.st.fmph.uniba.sk/~modrovsky1/ Patrik Modrovský: Využitie eye tracker pre vyhodnocovanie registrácie 3D skenov (Haladová)]
 +
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~orincak2/bakalarska_praca Radovan Orinčák: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Tabulka 100 (Borovanský)]
 +
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~rigan7/bp Adam Rigan: Katedrová dochádzková webová aplikácia (Kľuka)]
 +
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~rusnakova130/BP Nikola Rusnáková: Analýza hashtagov v sociálnej sieti (Gruska)]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~stefikova4/BC/ Terézia Štefíková: Použitie hlbokého učenia na personifikáciu avatara  (Lúčny)]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~stefikova4/BC/ Terézia Štefíková: Použitie hlbokého učenia na personifikáciu avatara  (Lúčny)]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~zavadzan1/ Martin Zavadzan: Agilná výuka nových vlastností jazyka C++ v C++14, C++17, C++20 (Gyarfáš)]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~zavadzan1/ Martin Zavadzan: Agilná výuka nových vlastností jazyka C++ v C++14, C++17, C++20 (Gyarfáš)]

Revision as of 00:43, 19 November 2021

Prehľad tém bakalárskych prác 2021-2022:

[ naspäť na stránku Úvodu do bakalárskej práce ]