Webové stránky bakalárskych prác 2016–2017
Naspäť na stránku Úvodu do bakalárskej práce
Archívny obsah
Obsah tejto stránky nie je udržiavaný. Odkazy môžu viesť na už neexistujúce stránky, ktoré slúžili na priebežné informovanie o stave prác počas ich vývoja. Úspešne obhájené záverečné práce nájdete v Akademickej knižnici UK (návod) a v Centrálnom registri záverečných prác.
- Jerguš Adamec: Internetový portál pre prístup k elektronickému katalógu kníh
- Tomáš Bakoš: Tvorba príbehov v počítačových hrách
- Soňa Barteková: Pythonovský modul pre Karla
- Karoly Belokostolsky: Tutor pre programovanie
- Tamás Bilek: Evolúcia morfológie
- Ladislav Bilisics: Softvérová infraštruktúra pre FabLab.SK
- Martin Bohumel: Mobilný sprievodca FMFI
- Inka Bohunická: Pythonovský framework pre vytváranie hier
- Matej Buzáš: Pokročilý merač času
- Daniel Derevjanik: Scoring Local Quality of a Genome Assembly
- Katarina Fabianova: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Hadíky
- Sabína Fačkovcová: Porovnanie 2D a 3D lokálnych príznakov
- Jonatan Ondrej Foltýn: Lokálne príznaky na 3D dátach
- Jaroslav Fúska: Mutačné testovanie vo výuke programovania
- Marián Glatzner: Pathfinding algorithms on procedurally generated graphs
- Gabor Halasi: Edukačný softvér pre výučbu programovania na 1. stupni ZŠ
- Ádám Halász: Správca prístupových kariet
- Jana Harvanová: Hierarchical pathfinding in computer games
- Martin Heinz: Jednoduchý syntaktický parser príbehov z Multimediálnej čítanky
- Peter Hlatky: Sociálne športovanie
- Patrik Hudák: Webová aplikácia na efektívne manažovanie úloh
- Ondrej Husár: Generická tvorba zadaní a testov pre úvody programovania v Pythone
- Jaroslav Ištok: Osobný mobilný asistent pre diabetikov
- Patrik Katrinec: 3D Ovládanie rádiologického modelu pomocou mobilného zariadenia
- Martin Kellner: Kooperatívne programovanie v Eclipse
- Michal Klein: Rozpoznávanie gest pomocou umelých neurónových sietí
- Juraj Kočan: Výpočtová štúdia jednoduchého pulzného neurónu
- Ján Filip Kotora: Monitorovací systém vozidla
- Filip Kováč: Automaticke generovanie derivacii rezidualnej funkcie pre numericku minimalizaciu na CPU a GPU
- Máté Tibor Krajczár: Interaktívna kniha a e-learningový systém pre deti - Opera nehryzie
- Eva Kunovská: Multispektrálna analýza tváre
- Ivan Latták: Vývojové prostredie pre učenie sa refaktorizácie kódu
- Martin Mašek: Záznam, spracovanie a vizualizácia diagnostických údajov z testovacích jázd nákladných vozidiel
- Mária Mériová: RGBD príznaky
- Kristína Miklošová: Objednávací webový depozitár fotografií
- Samuel Mitas: Aplikácia pre rozvoz balíkov
- Štefan Ortutay: Logický pracovný stôl
- Michal Pandula: Použitie webových služieb pre integráciu internetových obchodov
- Michal Puškel: Pravdepodobnostné porovnávanie funkčných sietí mozgu
- Matej Randík: Automatický generátor rozpoznávacej siete v Mutlimediálnej čítanke
- Martin Reguly: Online cvičenia v Pythone
- Robert Ruska: Živá online hra pre mobilné zariadenia s GPS
- Martin Sadloň: SOFTVÉROVÁ PODPORA VYUČOVANIA MATEMATIKY HEJNÉHO METÓDOU, prostredie násobilkové štvorce
- Marián Skrip: Rozpoznávanie rukou písaného textu
- Tomáš Sláma: Návrh a realizácia webovej aplikácie Financovanie politických strán
- Alexander Szendy: Framework pre genetické programovanie
- Martin Šomodi: Rezervačný systém pre stredné školy
- Filip Špaldoň: Návrh a implementácia protokolu pre sprístupnenie pracovnej plochy pre účely podpory používatelov
- Jakub Trubac: Edukačná aplikácia v štýle Loga pre výučbu programovania
- Viliam Vakerman: Webová výuka programovania v C++ pomocou jednotkového testovania
- Michaela Vávrová: Cieľom práce je modifikovať známy Hillow kryptosystém na šifrovanie slovenských textov
- Matej Vilk: Webová aplikácia pre správu súťaže FIRST LEGO League
- Samuel Wendl: Analýza spätnej väzby z automatizovane spracovaných verejných dát