Prehľad tém bakalárskych tém 2016-2017:
- Jerguš Adamec: Internetový portál pre prístup k elektronickému katalógu kníh
- Tomáš Bakoš: Tvorba príbehov v počítačových hrách
- Soňa Barteková: Pythonovský modul pre Karla
- Karoly Belokostolsky: Tutor pre programovanie
- Tamás Bilek: Evolúcia morfológie
- Ladislav Bilisics: Softvérová infraštruktúra pre FabLab.SK
- Martin Bohumel: Mobilný sprievodca FMFI
- Inka Bohunická: Pythonovský framework pre vytváranie hier
- Matej Buzáš: Pokročilý merač času
- Daniel Derevjanik: chýba
- Katarina Fabianova: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Hadíky
- Sabína Fačkovcová: Porovnanie 2D a 3D lokálnych príznakov
- [ Jonatan Ondrej Foltýn: Lokálne príznaky na 3D dátach]
- Jaroslav Fúska: Mutačné testovanie vo výuke programovania
- [ Marián Glatzner: Pathfinding algorithms on procedurally generated graphs]
- Gabor Halasi: Edukačný softvér pre výučbu programovania na 1. stupni ZŠ
- Ádám Halász: Správca prístupových kariet
- Jana Harvanová: Hierarchical pathfinding in computer games
- Martin Heinz: Jednoduchý syntaktický parser príbehov z Multimediálnej čítanky
- [ Peter Hlatky: Sociálne športovanie]
- Patrik Hudák: Webová aplikácia na efektívne manažovanie úloh
- Ondrej Husár: Generická tvorba zadaní a testov pre úvody programovania v Pythone
- Jaroslav Ištok: Osobný mobilný asistent pre diabetikov
- Patrik Katrinec: 3D Ovládanie rádiologického modelu pomocou mobilného zariadenia
- Martin Kellner: Kooperatívne programovanie v Eclipse
- Michal Klein: Rozpoznávanie gest pomocou umelých neurónových sietí
- Juraj Kočan: Výpočtová štúdia jednoduchého pulzného neurónu
- [ Ján Filip Kotora: Monitorovací systém vozidla]
- [ Filip Kováč: chýba]
- Máté Tibor Krajczár: Interaktívna kniha a e-learningový systém pre deti - Opera nehryzie
- Eva Kunovská: Multispektrálna analýza tváre
- Ivan Latták: Vývojové prostredie pre učenie sa refaktorizácie kódu
- [ Martin Mašek: chýba]
- Mária Mériová: RGBD príznaky
- Kristína Miklošová: Objednávací webový depozitár fotografií
- [ Samuel Mitas: Aplikácia pre rozvoz balíkov]
- Štefan Ortutay: Logický pracovný stôl
- Michal Pandula: Použitie webových služieb pre integráciu internetových obchodov
- Michal Puškel: Pravdepodobnostné porovnávanie funkčných sietí mozgu
- Matej Randík: Automatický generátor rozpoznávacej siete v Mutlimediálnej čítanke
- Martin Reguly: Online cvičenia v Pythone
- Robert Ruska: Živá online hra pre mobilné zariadenia s GPS
- Martin Sadloň: SOFTVÉROVÁ PODPORA VYUČOVANIA MATEMATIKY HEJNÉHO METÓDOU, prostredie násobilkové štvorce
- Marián Skrip: Rozpoznávanie rukou písaného textu
- Tomáš Sláma: Návrh a realizácia webovej aplikácie Financovanie politických strán
- Alexander Szendy: Framework pre genetické programovanie
- Martin Šomodi: Rezervačný systém pre stredné školy
- Filip Špaldoň: Návrh a implementácia protokolu pre sprístupnenie pracovnej plochy pre účely podpory používatelov
- Jakub Trubac: Edukačná aplikácia v štýle Loga pre výučbu programovania
- [ Viliam Vakerman: chýba]
- Michaela Vávrová: Cieľom práce je modifikovať známy Hillow kryptosystém na šifrovanie slovenských textov
- Matej Vilk: Webová aplikácia pre správu súťaže FIRST LEGO League
- Samuel Wendl: Analýza spätnej väzby z automatizovane spracovaných verejných dát