m
m
Line 22: Line 22:
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~gubik3/bp/ Peter Gubik: Webová aplikácia pre správu e-mailových reklamných kampaní]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~gubik3/bp/ Peter Gubik: Webová aplikácia pre správu e-mailových reklamných kampaní]
 
* [http://bc.prdoloch.eu/ Tibor Hanesz: Tablový dokazovací asistent pre prvorádovú logiku s rovnosťou]
 
* [http://bc.prdoloch.eu/ Tibor Hanesz: Tablový dokazovací asistent pre prvorádovú logiku s rovnosťou]
 +
* [http://davinci.fmph.uniba.sk/~hervay2/bc_sphero/ Ákos Hervay: Vizuálny programovací jazyk pre guľového robota Sphero]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~hradecny3/Bakalarska%20praca/ Michal Hradečný: Mobilná aplikácia na ovládanie EV3 Lego robota]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~hradecny3/Bakalarska%20praca/ Michal Hradečný: Mobilná aplikácia na ovládanie EV3 Lego robota]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~hyll3/bakalarska_praca/ Andrej Hýll: Vývoj aplikácií pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompentencií]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~hyll3/bakalarska_praca/ Andrej Hýll: Vývoj aplikácií pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompentencií]
Line 41: Line 42:
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~masar19/stranka_bakalarka/ Martin Masár: Counting cycles in Moore graphs]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~masar19/stranka_bakalarka/ Martin Masár: Counting cycles in Moore graphs]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~matejka9/bac/ Interaktívny informačný systém pre veľké kultúrne podujatia]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~matejka9/bac/ Interaktívny informačný systém pre veľké kultúrne podujatia]
 +
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~mendel8/BP/ Alex Mendel: Robot Tatrabot rieši hru Sokoban]
 
* [http://bakalarska-praca-miklis.weebly.com/ Martin Miklis: Mobilná hra s rozšírenou realitou]
 
* [http://bakalarska-praca-miklis.weebly.com/ Martin Miklis: Mobilná hra s rozšírenou realitou]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~motyl2/bc/ Jakub Motýl: Animation of rigged 3D model using Oculus Rift]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~motyl2/bc/ Jakub Motýl: Animation of rigged 3D model using Oculus Rift]
Line 71: Line 73:
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~wagner13/bp/ Ladislav Wagner: Vystrihovačka]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~wagner13/bp/ Ladislav Wagner: Vystrihovačka]
 
* [http://davinci.fmph.uniba.sk/~zach4/Bakalarska%20praca/ Peter Zach: Detský editor scénok so zvukovou synchronizáciou]
 
* [http://davinci.fmph.uniba.sk/~zach4/Bakalarska%20praca/ Peter Zach: Detský editor scénok so zvukovou synchronizáciou]
 +
* [http://zitnansky.16mb.com/ Tomáš Žitňanský: Interaktívna výuková webová aplikácia na riešenie úloh o matematických hrách]

Revision as of 12:38, 31 October 2015

[ naspäť na stránku Úvodu do bakalárskej práce ]

Každý študent si ku svojej bakalárskej práci pripraví webovú stránku, ktorá bude obsahovať:

- základné informácie o práci, školiteľ, kontakt, plán práce
- postupne pribudne: zoznam zdrojov, denník, screenshoty, napísané kapitoly, softvér