m
m
Line 7: Line 7:
  
 
* [http://davinci.fmph.uniba.sk/~achbergero12/bakalarka2015/ Katarína Achbergerová: Spoločenská online hra založená na stroop efekte-rozpoznávania dyslexie u detí vo veku 9-11]
 
* [http://davinci.fmph.uniba.sk/~achbergero12/bakalarka2015/ Katarína Achbergerová: Spoločenská online hra založená na stroop efekte-rozpoznávania dyslexie u detí vo veku 9-11]
 +
* [http://davinci.fmph.uniba.sk/~bachronikov2/bakalarka/downloads.html Alžbeta Bachroníková: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou prostredie Deda Lesoňa]
 
* [https://www.st.fmph.uniba.sk/~baranisin1/bakalarka/ Patrik Baranišin: Ovládanie svetiel v domácnosti]
 
* [https://www.st.fmph.uniba.sk/~baranisin1/bakalarka/ Patrik Baranišin: Ovládanie svetiel v domácnosti]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~bician4/ Jakub Bičian: Timeline for PC]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~bician4/ Jakub Bičian: Timeline for PC]

Revision as of 12:22, 31 October 2015

[ naspäť na stránku Úvodu do bakalárskej práce ]

Každý študent si ku svojej bakalárskej práci pripraví webovú stránku, ktorá bude obsahovať:

- základné informácie o práci, školiteľ, kontakt, plán práce
- postupne pribudne: zoznam zdrojov, denník, screenshoty, napísané kapitoly, softvér