(→Návrh a implementovanie výpočtov pre objemové dáta vykonávané na GPU) |
|||
Riadok 1: | Riadok 1: | ||
+ | == Návrh a implementovanie výpočtov pre objemové dáta vykonávané na GPU == | ||
+ | <small>(Zadanie bakalárskej práce, [[Topics for Bachelor Theses|naspäť na zoznam bakalárskych prác]])</small> | ||
+ | |||
+ | [[Michal Cervenansky|Michal Červeňanský]] | ||
+ | |||
+ | ''Navrhnutie výpočtu a jeho implementácia vykonávaná na GPU. Jedná sa hlavne o výpočty spracovávajúce objemové dáta (podľa dohody), prípadne iné zameranie. Na programovanie je potrebné využiť OpenGL. | ||
+ | Možnosti výpočtov: vzdialenostné transformácie, vypočet gradientu, hranové detektory, výpočet vlastných čísel a vektorov, ... | ||
+ | '' |
Aktuálna revízia z 11:21, 16. september 2008
Návrh a implementovanie výpočtov pre objemové dáta vykonávané na GPU
(Zadanie bakalárskej práce, naspäť na zoznam bakalárskych prác)
Navrhnutie výpočtu a jeho implementácia vykonávaná na GPU. Jedná sa hlavne o výpočty spracovávajúce objemové dáta (podľa dohody), prípadne iné zameranie. Na programovanie je potrebné využiť OpenGL. Možnosti výpočtov: vzdialenostné transformácie, vypočet gradientu, hranové detektory, výpočet vlastných čísel a vektorov, ...