d
Riadok 6: Riadok 6:
 
|- align="center"
 
|- align="center"
 
| ||školiteľ||téma
 
| ||školiteľ||téma
||18.<br>2.||25.<br>2.||3.<br>3.||11.<br>3.||17.<br>3.||31.<br>3.||7.<br>4.||14.<br>4.||21.<br>4.||28.<br>4.||5.<br>5.||12.<br>5.||19.<br>5.
+
||25.<br>2.||3.<br>3.||11.<br>3.||17.<br>3.||31.<br>3.||7.<br>4.||14.<br>4.||21.<br>4.||28.<br>4.||5.<br>5.||12.<br>5.||19.<br>5.||
 
|-
 
|-
 
|Katarína Achbergerová||Marek Nagy||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~achbergero12/bakalarka2015/  Spoločenská online hra založená na stroop efekte-rozpoznávania dyslexie u detí vo veku 9-11]
 
|Katarína Achbergerová||Marek Nagy||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~achbergero12/bakalarka2015/  Spoločenská online hra založená na stroop efekte-rozpoznávania dyslexie u detí vo veku 9-11]
Riadok 36: Riadok 36:
 
|-
 
|-
 
|Timotej Jurášek||Michal Ferko||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~jurasek7/bak/  Procedurálne generovanie a reprezentácia stavu príbehu v jednoduchých textových hrách]
 
|Timotej Jurášek||Michal Ferko||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~jurasek7/bak/  Procedurálne generovanie a reprezentácia stavu príbehu v jednoduchých textových hrách]
|  || || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|Matej Kellner||Pavel Petrovič||[http://www.esperak.php5.sk  Výuková aplikácia demonštrujúca fyzikálny princíp]
 
 
|  || || || || || || || || || || || ||  
 
|  || || || || || || || || || || || ||  
 
|-
 
|-
Riadok 48: Riadok 45:
 
|-
 
|-
 
|Stanislav Krajčovič||František Gyárfáš||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~krajcovic46/  Inteligentný organizátor súborov]
 
|Stanislav Krajčovič||František Gyárfáš||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~krajcovic46/  Inteligentný organizátor súborov]
 +
|  || || || || || || || || || || || ||
 +
|-
 +
|Marek Stachera||Damas Gruska||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~stachera1/Bakalarka/  Aplikácie pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompetencií - počtové výkony]
 
|  || || || || || || || || || || || ||  
 
|  || || || || || || || || || || || ||  
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}

Verzia zo dňa a času 08:05, 3. marec 2016

Štvrtok, 9:50, M-I, Andrej Blaho
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]

školiteľ téma 25.
2.
3.
3.
11.
3.
17.
3.
31.
3.
7.
4.
14.
4.
21.
4.
28.
4.
5.
5.
12.
5.
19.
5.
Katarína Achbergerová Marek Nagy Spoločenská online hra založená na stroop efekte-rozpoznávania dyslexie u detí vo veku 9-11
Alžbeta Bachroníková Peter Borovanský Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou prostredie Deda Lesoňa
Martin Fiala Andrej Jursa Implementácia systému s real-time prvkami, určeného na správu tímu ľudí
Peter Floch Ján Rybár Online laboratórium +
Adam Grund Ľudmila Jašková Strojopis pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ
Ákos Hervay Pavel Petrovič Vizuálny programovací jazyk pre guľového robota Sphero
Michal Hradečný Peter Borovanský Mobilná aplikácia na ovládanie EV3 Lego robota
Andrej Hýll Damas Gruska Vývoj aplikácií pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompentencií
Erik Jankovič ? ? ??
Timotej Jurášek Michal Ferko Procedurálne generovanie a reprezentácia stavu príbehu v jednoduchých textových hrách
Matúš Kováč Ľudmila Jašková Programovacie prostredie pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ
Dávid Kőszeghy Jozef Šiška Internet of Things in Automotive Industry -
Stanislav Krajčovič František Gyárfáš Inteligentný organizátor súborov
Marek Stachera Damas Gruska Aplikácie pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompetencií - počtové výkony