(2 intermediate revisions by the same user not shown)
Riadok 6: Riadok 6:
 
|- align="center"
 
|- align="center"
 
| ||školiteľ||téma
 
| ||školiteľ||téma
||25.<br>2.||3.<br>3.||10.<br>3.||17.<br>3.||31.<br>3.||14.<br>4.||21.<br>4.||28.<br>4.||5.<br>5.||12.<br>5.||19.<br>5.
+
||25.<br>2.||3.<br>3.||10.<br>3.||17.<br>3.||31.<br>3.||14.<br>4.||21.<br>4.||28.<br>4.||5.<br>5.||12.<br>5.||19.<br>5.||web||70%
 
|-
 
|-
 
|Katarína Achbergerová||Marek Nagy||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~achbergero12/bakalarka2015/  Spoločenská online hra založená na stroop efekte-rozpoznávania dyslexie u detí vo veku 9-11]
 
|Katarína Achbergerová||Marek Nagy||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~achbergero12/bakalarka2015/  Spoločenská online hra založená na stroop efekte-rozpoznávania dyslexie u detí vo veku 9-11]
| 1||+||2||+||+||+||+||+||+||3||  
+
| 1||+||2||+||+||+||+||+||+||3||-||ok||
 
|-
 
|-
 
|Alžbeta Bachroníková||Peter Borovanský||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~bachronikov2/bakalarka/downloads.html  Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou prostredie Deda Lesoňa]
 
|Alžbeta Bachroníková||Peter Borovanský||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~bachronikov2/bakalarka/downloads.html  Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou prostredie Deda Lesoňa]
| 1||+||2||-||+||+||3||-||+||+||  
+
| 1||+||2||-||+||+||3||-||+||+||-||ok||
 
|-
 
|-
 
|Martin Fiala||Andrej Jursa||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~fiala23/bakalarska_praca/  Implementácia systému s real-time prvkami, určeného na správu tímu ľudí]
 
|Martin Fiala||Andrej Jursa||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~fiala23/bakalarska_praca/  Implementácia systému s real-time prvkami, určeného na správu tímu ľudí]
| 1||+||2||+||+||+||+||-||3||-||  
+
| 1||+||2||+||+||+||+||-||3||-||-|| ||
 
|-
 
|-
 
|Peter Floch||Ján Rybár||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~floch2/Bakalarka/ Online laboratórium]
 
|Peter Floch||Ján Rybár||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~floch2/Bakalarka/ Online laboratórium]
| 1||+||-||+||2||+||+||+||-||-||  
+
| 1||+||-||+||2||+||+||+||-||-||3|| ||ok
 
|-
 
|-
 
|Adam Grund||Ľudmila Jašková||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~grund3/Bakalarka/ Strojopis pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ]
 
|Adam Grund||Ľudmila Jašková||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~grund3/Bakalarka/ Strojopis pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ]
| 1||+||+||2||+||+||3||-||+||+||
+
| 1||+||+||2||+||+||3||-||+||+||+|| ||
 
|-
 
|-
 
|Ákos Hervay||Pavel Petrovič||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~hervay2/bc_sphero/  Vizuálny programovací jazyk pre guľového robota Sphero]
 
|Ákos Hervay||Pavel Petrovič||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~hervay2/bc_sphero/  Vizuálny programovací jazyk pre guľového robota Sphero]
| 1||+||+||2||+||+||+||-||+||3||  
+
| 1||+||+||2||+||+||+||-||+||3||+||ok||ok
 
|-
 
|-
 
|Michal Hradečný||Peter Borovanský||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~hradecny3/Bakalarska%20praca/  Mobilná aplikácia na ovládanie EV3 Lego robota]
 
|Michal Hradečný||Peter Borovanský||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~hradecny3/Bakalarska%20praca/  Mobilná aplikácia na ovládanie EV3 Lego robota]
| 1||-||+||2||+||+||+||-||3||-||  
+
| 1||-||+||2||+||+||+||-||3||-||+||ok||ok
 
|-
 
|-
 
|Andrej Hýll||Damas Gruska||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~hyll3/bakalarska_praca/  Vývoj aplikácií pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompentencií]
 
|Andrej Hýll||Damas Gruska||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~hyll3/bakalarska_praca/  Vývoj aplikácií pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompentencií]
| 1||+||-||2||+||+||-||3||-||+||  
+
| 1||+||-||2||+||+||-||3||-||+||+|| ||ok
 
|-
 
|-
 
|Erik Jankovič||Damas Gruska||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~jankovic31/bc/ Cloud management software]
 
|Erik Jankovič||Damas Gruska||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~jankovic31/bc/ Cloud management software]
| -||1||-||+||2||+||+||-||3||+||
+
| -||1||-||+||2||+||+||-||3||+||+||ok||ok
 
|-
 
|-
 
|Timotej Jurášek||Michal Ferko||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~jurasek7/bak/  Procedurálne generovanie a reprezentácia stavu príbehu v jednoduchých textových hrách]
 
|Timotej Jurášek||Michal Ferko||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~jurasek7/bak/  Procedurálne generovanie a reprezentácia stavu príbehu v jednoduchých textových hrách]
| -||-||1||+||2||+||+||+||-||-||
+
| -||-||1||+||2||+||+||+||-||-||-|| ||
 
|-
 
|-
 
|Matúš Kováč||Ľudmila Jašková||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~kovac192/bakalarka Programovacie prostredie pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ]
 
|Matúš Kováč||Ľudmila Jašková||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~kovac192/bakalarka Programovacie prostredie pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ]
| +||1||+||-||2||+||3||-||+||+||
+
| +||1||+||-||2||+||3||-||+||+||+|| ||ok
 
|-
 
|-
 
|Dávid Kőszeghy||Jozef Šiška||[http://dejwoo.com/thesis/  Internet of Things in Automotive Industry]
 
|Dávid Kőszeghy||Jozef Šiška||[http://dejwoo.com/thesis/  Internet of Things in Automotive Industry]
| +||1||+||+||2||+||+||3||+||+||
+
| +||1||+||+||2||+||+||3||+||+||+||ok||ok
 
|-
 
|-
 
|Stanislav Krajčovič||František Gyárfáš||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~krajcovic46/  Inteligentný organizátor súborov]
 
|Stanislav Krajčovič||František Gyárfáš||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~krajcovic46/  Inteligentný organizátor súborov]
| +||1||+||+||+||2||o||+||3||-||
+
| +||1||+||+||+||2||o||+||3||-||+|| ||
 
|-
 
|-
 
|Marek Stachera||Damas Gruska||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~stachera1/Bakalarka/  Aplikácie pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompetencií - počtové výkony]
 
|Marek Stachera||Damas Gruska||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~stachera1/Bakalarka/  Aplikácie pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompetencií - počtové výkony]
|  1||-||+||+||-||2||-||3||+||+||
+
|  1||-||+||+||-||2||-||3||+||+||+||ok||ok
 
|-
 
|-
 
|}
 
|}

Aktuálna revízia z 08:28, 27. máj 2016

Štvrtok, 9:50, M-I, Andrej Blaho
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]
Prihláste sa na tréningovú obajobu

školiteľ téma 25.
2.
3.
3.
10.
3.
17.
3.
31.
3.
14.
4.
21.
4.
28.
4.
5.
5.
12.
5.
19.
5.
web 70%
Katarína Achbergerová Marek Nagy Spoločenská online hra založená na stroop efekte-rozpoznávania dyslexie u detí vo veku 9-11 1 + 2 + + + + + + 3 - ok
Alžbeta Bachroníková Peter Borovanský Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou prostredie Deda Lesoňa 1 + 2 - + + 3 - + + - ok
Martin Fiala Andrej Jursa Implementácia systému s real-time prvkami, určeného na správu tímu ľudí 1 + 2 + + + + - 3 - -
Peter Floch Ján Rybár Online laboratórium 1 + - + 2 + + + - - 3 ok
Adam Grund Ľudmila Jašková Strojopis pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ 1 + + 2 + + 3 - + + +
Ákos Hervay Pavel Petrovič Vizuálny programovací jazyk pre guľového robota Sphero 1 + + 2 + + + - + 3 + ok ok
Michal Hradečný Peter Borovanský Mobilná aplikácia na ovládanie EV3 Lego robota 1 - + 2 + + + - 3 - + ok ok
Andrej Hýll Damas Gruska Vývoj aplikácií pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompentencií 1 + - 2 + + - 3 - + + ok
Erik Jankovič Damas Gruska Cloud management software - 1 - + 2 + + - 3 + + ok ok
Timotej Jurášek Michal Ferko Procedurálne generovanie a reprezentácia stavu príbehu v jednoduchých textových hrách - - 1 + 2 + + + - - -
Matúš Kováč Ľudmila Jašková Programovacie prostredie pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ + 1 + - 2 + 3 - + + + ok
Dávid Kőszeghy Jozef Šiška Internet of Things in Automotive Industry + 1 + + 2 + + 3 + + + ok ok
Stanislav Krajčovič František Gyárfáš Inteligentný organizátor súborov + 1 + + + 2 o + 3 - +
Marek Stachera Damas Gruska Aplikácie pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompetencií - počtové výkony 1 - + + - 2 - 3 + + + ok ok