Line 5: | Line 5: | ||
|- align="center" | |- align="center" | ||
| ||školiteľ||téma | | ||školiteľ||téma | ||
− | ||16.<br>2.||23.<br>2.||2.<br>3.||9.<br>3.||23.<br>3.||30.<br>3.||6.<br>4.||13.<br>4.||20.<br>4. ||27.<br>4.||4.<br>5.||11.<br>5.|| | + | ||16.<br>2.||23.<br>2.||2.<br>3.||9.<br>3.||23.<br>3.||30.<br>3.||6.<br>4.||13.<br>4.||20.<br>4. ||27.<br>4.||4.<br>5.||11.<br>5.||70% |
|- | |- | ||
|Veronika Benková||Salanci||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~benkova96/ Informatické hlavolamy pre žiakov] | |Veronika Benková||Salanci||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~benkova96/ Informatické hlavolamy pre žiakov] |
Revision as of 19:44, 18 May 2021
Utorok, 9:50 - 10:35, Andrej Blaho
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]
školiteľ | téma | 16. 2. |
23. 2. |
2. 3. |
9. 3. |
23. 3. |
30. 3. |
6. 4. |
13. 4. |
20. 4. |
27. 4. |
4. 5. |
11. 5. |
70% | |
Veronika Benková | Salanci | Informatické hlavolamy pre žiakov | + | 1 | + | + | + | 2 | + | + | - | - | - | 3 | ok |
Marek Ďurana | Petrovič | Grafy funkcií pre zrakovo postihnutých žiakov | + | 1 | + | o | 2 | + | + | + | + | 3 | + | + | |
Barbora Forgáčová | Borovanský | Matematická čítanka | + | 1 | + | + | 2 | + | + | + | + | - | 3 | + | |
František Kochjar | Rybár | Výučbový a evaluačný systém pre úvodné kurzy do kognitívnej vedy | + | 1 | + | 2 | + | + | + | + | 3 | + | + | + | |
Adam Olšakovský | Borovanský | Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - Prostredie Výstavisko | + | 1 | + | + | + | 2 | + | + | 3 | + | + | + | |
Nicolas Orság | Borovanský | Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Geodosky | + | + | 1 | + | + | 2 | + | - | + | + | 3 | + | |
Mariia Pikuleva | Borovanský | Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Drievka | + | + | 1 | + | + | + | - | 2 | + | + | o | 3 | |
Ondrej Richnák | Bezáková | Tvorba sieťových hier založených na princípe hry "Hádaj kto" | + | + | 1 | + | 2 | + | + | 3 | + | + | + | + | |
Anna Rebeka Sojka | Jašková | Systém na podporu práce v skupine | + | + | 1 | 2 | + | + | - | o | o | - | + | 3 |