m
m
Line 31: Line 31:
 
|| || || || || || || || || || || ||  
 
|| || || || || || || || || || || ||  
 
|-
 
|-
|Anna Rebeka Sojka||Salanci||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~horecka18/ Textový editor pre žiakov]
+
|Anna Rebeka Sojka||Jašková||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~horecka18/ Systém na podporu práce v skupine]
 
|| || || || || || || || || || || ||  
 
|| || || || || || || || || || || ||  
 
|}
 
|}
 
<br><br>
 
<br><br>

Revision as of 00:00, 16 February 2021

Utorok, 9:50 - 10:35, Andrej Blaho
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]

školiteľ téma 16.
2.
23.
2.
2.
3.
9.
3.
16.
3.
23.
3.
30.
3.
13.
4.
20.
4.
27.
4.
4.
5.
11.
5.
Veronika Benková Salanci Informatické hlavolamy pre žiakov
Marek Ďurana Petrovič Grafy funkcií pre zrakovo postihnutých žiakov
Barbora Forgáčová Borovanský Matematická čítanka
František Kochjar Rybár Výučbový a evaluačný systém pre úvodné kurzy do kognitívnej vedy
Adam Olšakovský Borovanský Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - Prostredie Výstavisko
Nicolas Orság Borovanský Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Geodosky
Mariia Pikuleva Borovanský Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Drievka
Ondrej Richnák Bezáková Tvorba sieťových hier založených na princípe hry "Hádaj kto" ()
Anna Rebeka Sojka Jašková Systém na podporu práce v skupine