Riadok 20: Riadok 20:
 
|-
 
|-
 
|Kuruc Viktor || Lúčan Ľubomír || Odveta (RPG hra)
 
|Kuruc Viktor || Lúčan Ľubomír || Odveta (RPG hra)
| e[http://www.st.fmph.uniba.sk/~kuruc10/ l] || p/ || / || / || p/ || / || p/-
+
| e[http://www.st.fmph.uniba.sk/~kuruc10/ l] || p/ || / || / || p/ || / || '''p'''/-
 
|-
 
|-
 
|Matkulčík Peter || Ďurikovič Roman || Prehľad techník renderovania objektu z mračna bodov
 
|Matkulčík Peter || Ďurikovič Roman || Prehľad techník renderovania objektu z mračna bodov
Riadok 29: Riadok 29:
 
|-
 
|-
 
|Nguyen Nhat Huy || Lecký Peter || WiNavi - navigácia po budovách určená pre nevidiacich
 
|Nguyen Nhat Huy || Lecký Peter || WiNavi - navigácia po budovách určená pre nevidiacich
| e[http://www.st.fmph.uniba.sk/~nguyennhat1/Bc/bc_url1.html l] || p- || p/ || - || p/ || / || p/-
+
| e[http://www.st.fmph.uniba.sk/~nguyennhat1/Bc/bc_url1.html l] || p- || p/ || - || p/ || / || '''p'''/-
 
|-
 
|-
 
|Novotný Andrej || ? || Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi.
 
|Novotný Andrej || ? || Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi.
Riadok 35: Riadok 35:
 
|-
 
|-
 
|Pajer Maroš || Ferko Andrej || Aktivizačné virtuálne múzeum
 
|Pajer Maroš || Ferko Andrej || Aktivizačné virtuálne múzeum
| e[http://www.st.fmph.uniba.sk/~pajer1/bc/ l] || / || p- || p/ || p/ || p/ || p/-  
+
| e[http://www.st.fmph.uniba.sk/~pajer1/bc/ l] || / || p- || p/ || p/ || p/ || '''p'''/-  
 
|-
 
|-
 
|Pernecká Jana || Peter Borovský || Automatická analýza mestských dát
 
|Pernecká Jana || Peter Borovský || Automatická analýza mestských dát
Riadok 53: Riadok 53:
 
|-
 
|-
 
|Vrana Michal || Ďurikovič Roman || Prehľad techník spracovania atmosférických efektov metódami spracovania obrazu
 
|Vrana Michal || Ďurikovič Roman || Prehľad techník spracovania atmosférických efektov metódami spracovania obrazu
| e[http://www.st.fmph.uniba.sk/~vrana2/bc/index.php l] || / || p/ || / || p/ || / || p/-
+
| e[http://www.st.fmph.uniba.sk/~vrana2/bc/index.php l] || / || p/ || / || p/ || / || '''p'''/-
 
|}
 
|}

Aktuálna revízia z 08:43, 22. máj 2012

Štvrtok, 8:10 - 9:50, M-I, Stanislav Stanek
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]
značky 16.2. znamenajú: e (mám kontaktný email), x (nemám kontaktný email), l (link na webstránku k bakalárskej práci)
značky ostatné dni znamenajú: p (má prezentovať), - (neprítomný/á), / (prítomný/á)


školiteľ téma 16.
2.
1.
3.
15.
3.
29.
3.
19.
4.
3.
5.
17.
5.
Hurtoš Mário Běhal David Virtuálny priestor s použitím WebGL el p/ / p/ / p/ /
Kamenický Rastislav Novotný Matej Panorámy s priestorovým zvukom el p/ / / p/ / p/
Kopernický Matúš Novotný Matej Panorámy s vrstvami el / p/ - p/ / p/
Kuruc Viktor Lúčan Ľubomír Odveta (RPG hra) el p/ / / p/ / p/-
Matkulčík Peter Ďurikovič Roman Prehľad techník renderovania objektu z mračna bodov x p- p- - - - -
Miško Tomáš Dadová Jana Riadenie skupinových formácií pomocou tvarov el p/ / / p/ / p/
Nguyen Nhat Huy Lecký Peter WiNavi - navigácia po budovách určená pre nevidiacich el p- p/ - p/ / p/-
Novotný Andrej  ? Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi. x p- p- - - - -
Pajer Maroš Ferko Andrej Aktivizačné virtuálne múzeum el / p- p/ p/ p/ p/-
Pernecká Jana Peter Borovský Automatická analýza mestských dát el p/ / p/ / p/ -
Piovarči Michal Krajčík Peter Vektorový grafický editor s generovaním zdrojového kódu el / p/ p/ / p/ /
Polák Matej Lúčan Ľubomír Porovnávanie vlastností herných 3D enginov a realizácia v praxi el p/ / p/ / p/ /
Šipold Juraj Samuelčík Martin Prehliadač 3D modelov na platforme Android el p/ / p/ / / p/
Truben Martin Lúčan Ľubomír PrestoRacer el / p/ p/ / / p/
Vrana Michal Ďurikovič Roman Prehľad techník spracovania atmosférických efektov metódami spracovania obrazu el / p/ / p/ / p/-