Prehľad tém bakalárskych prác 2021-2022:
[ naspäť na stránku Úvodu do bakalárskej práce ]
- Vladimír Ačjak: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Vláčíky
- Claudia Barillová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Krokovanie (Borovanský)
- Katarína Dzurendová: Optimalizácia výplne 3D modelu, aby mohol stáť (Danielis)
- Daniel Hutňan: Framework na tvorbu jednoduchých edukačných webových aplikácií pre žiakov 1. stupňa ZŠ ()
- Ľudovít Jackulík: Zdieľaný editor zdrojového kódu pre potreby synchrónneho online vzdelávania (Nagy)
- Erik Jakubovský: Deep Learning-Based Human Body Segmentation on 3D Body Scans (Škorvánková)
- Sabína Samporová: Prepojenie virtuálnej reality so simulovaným robotom ICub (Rebrová)
- Pavel Semenov: Application designed to help IBM employees prepare for various certifications (Nagy)
- Omar Al-Shafe´i: Implementácia algoritmu eliminácie pravidla rezu pre sekventový kalkulus LK^h v paradigme deklaratívneho programovania
- Klaudia Garajová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Ciferník (Borovanský)
- Filip Lajčin: Rozpoznávanie ovocia a zeleniny pomocou hlbokých neurónových sietí (Šuppa)
- Michaela Mattová: Aplikácia na tvorbu testov pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (Budinská)
- Richard Mištík: Bakalárska práca - Mobilná aplikácia ako sprievodca pre návštevníkov fitness centier (Gyarfáš)
- Patrik Modrovský: Využitie eye tracker pre vyhodnocovanie registrácie 3D skenov (Haladová)
- Radovan Orinčák: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Tabulka 100 (Borovanský)
- Adam Rigan: Katedrová dochádzková webová aplikácia (Kľuka)
- Nikola Rusnáková: Analýza hashtagov v sociálnej sieti (Gruska)
- Terézia Štefíková: Použitie hlbokého učenia na personifikáciu avatara (Lúčny)
- Martin Zavadzan: Agilná výuka nových vlastností jazyka C++ v C++14, C++17, C++20 (Gyarfáš)