d |
d |
||
Riadok 6: | Riadok 6: | ||
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~cifra9/BP/ Milan Cifra: Prieskumník sémantiky logiky prvého rádu (Kľuka)] | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~cifra9/BP/ Milan Cifra: Prieskumník sémantiky logiky prvého rádu (Kľuka)] | ||
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~danis30/bc/ Tamás Danis: Aplikácia na podporu prevencie a zdravia jedinca (Blaho)] | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~danis30/bc/ Tamás Danis: Aplikácia na podporu prevencie a zdravia jedinca (Blaho)] | ||
+ | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~demeter19/bc/stranka/ Martin Demeter: Webový portál Vedeckej olympiády (Nagy)] | ||
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~duricova72/bakalarka/ Martina Ďuricová: Labyrint v úlohách súťaže iBobor (Tomcsányiová)] | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~duricova72/bakalarka/ Martina Ďuricová: Labyrint v úlohách súťaže iBobor (Tomcsányiová)] | ||
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~furmanek1/bc/ Patrik Furmánek: E-learningové prostredie s prvkami gamifikácie (Šuníková)] | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~furmanek1/bc/ Patrik Furmánek: E-learningové prostredie s prvkami gamifikácie (Šuníková)] | ||
Riadok 18: | Riadok 19: | ||
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~ondrejicka4/bachelor_thesis/BachelorThesis.html Michal Ondrejička: DOPRAVNÝ MONITORING - PRENOS ÚDAJOV V REÁLNOM ČASE (Borovanský)] | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~ondrejicka4/bachelor_thesis/BachelorThesis.html Michal Ondrejička: DOPRAVNÝ MONITORING - PRENOS ÚDAJOV V REÁLNOM ČASE (Borovanský)] | ||
* [https://zoltanonody.github.io/proof-assistant-docs/ Zoltán Onódy: A proof assistant for elementary mathematics (Kľuka)] | * [https://zoltanonody.github.io/proof-assistant-docs/ Zoltán Onódy: A proof assistant for elementary mathematics (Kľuka)] | ||
+ | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~priebera1/bakalarka/ Patrik Priebera: Softvér na výučbu paralelizmu a automatov na základnej škole (Budinská)] | ||
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~puskas4/bc/ Gábor Puskás: Editor na tvorbu sieťových hier založený na princípe hry "Hádaj kto" (Bezáková)] | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~puskas4/bc/ Gábor Puskás: Editor na tvorbu sieťových hier založený na princípe hry "Hádaj kto" (Bezáková)] | ||
* [https://davinci.fmph.uniba.sk/~slaninkova15/bakalarskaPraca/bakalarskaPraca.html Gabriela Slaninková: Webová aplikácia na poloautomatický zber údajov k inventúre skladu (Lúčny)] | * [https://davinci.fmph.uniba.sk/~slaninkova15/bakalarskaPraca/bakalarskaPraca.html Gabriela Slaninková: Webová aplikácia na poloautomatický zber údajov k inventúre skladu (Lúčny)] |
Verzia zo dňa a času 01:16, 30. október 2017
Prehľad tém bakalárskych prác 2017-2018:
- Martina Bodišová: Systém na prípravu učebných materiálov a testových zadaní (Blaho)
- Tomáš Bordáč: Alexa skill na ovládanie počítača (Šiška)
- Michal Brcko: Remote staff manager (Gyarfáš)
- Milan Cifra: Prieskumník sémantiky logiky prvého rádu (Kľuka)
- Tamás Danis: Aplikácia na podporu prevencie a zdravia jedinca (Blaho)
- Martin Demeter: Webový portál Vedeckej olympiády (Nagy)
- Martina Ďuricová: Labyrint v úlohách súťaže iBobor (Tomcsányiová)
- Patrik Furmánek: E-learningové prostredie s prvkami gamifikácie (Šuníková)
- Radoslav Hečko: Aplikácia na self-monitoring pacientov s arteriálnou hypertenziou (Gyarfáš)
- Klára Horváthová: Kognitívna náročnosť úloh v súťaži iBobor (Mayerová)
- Ondrej Hrušovský: Vytvorenie herného prototypu v Unreal Engine 4 (Gyarfáš)
- Michal Chamula: Pokémon Indigo Plateua (Gyarfáš)
- Patrícia Marmanová: Manažér spoločenských udalostí s asistentom obdarovávania (Gruska)
- Tomáš Michalík: Detské kockové aktivity na precvičovanie elementárnych zručnosti (Nagy)
- Pavel Mikloš: Softvérová metóda vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Pavučiny (Borovanský)
- Alexandra Nyitraiová: Educational tools for first order logic (Šiška)
- Michal Ondrejička: DOPRAVNÝ MONITORING - PRENOS ÚDAJOV V REÁLNOM ČASE (Borovanský)
- Zoltán Onódy: A proof assistant for elementary mathematics (Kľuka)
- Patrik Priebera: Softvér na výučbu paralelizmu a automatov na základnej škole (Budinská)
- Gábor Puskás: Editor na tvorbu sieťových hier založený na princípe hry "Hádaj kto" (Bezáková)
- Gabriela Slaninková: Webová aplikácia na poloautomatický zber údajov k inventúre skladu (Lúčny)
- Andrea Spišáková: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Parketovanie (Borovanský)
- Lívia Staškovičová: Zber údajov z verejných informačných zdrojov (Gruska)
- Peter Stingel: Activity Data Transfer and presentation from Garmin Watch (Borovanský)
- Dušan Suja: SQL ihrisko a jeho integrácia s databázovým testerom (Šimko)
- Oliver Šabík: Analýza vytvárania socialných sietí (Gruska)
- Viktória Šimšíková: Web Application for Interaction Visualisation (Hrušecký)
- Dana Škorvánková: Capturing of Movement During Music Performance (Madaras)
- Adam Vozár: Zdieľaný kalendár pre študentov na vysokej škole (Gyarfáš)
- Kristína Karafová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Susedia (Borovanský)