d |
d |
||
Riadok 4: | Riadok 4: | ||
pp - pripraví si prezentáciu<br> | pp - pripraví si prezentáciu<br> | ||
{| class="alternative" style="border-collapse:collapse;font-size:8pt;" | {| class="alternative" style="border-collapse:collapse;font-size:8pt;" | ||
− | |- align="center" | + | |- align="center"0 |
| ||školiteľ||téma | | ||školiteľ||téma | ||
− | ||20.<br>2.||27.<br>2.||05.<br>3.||12.<br>3.||19.<br>3.||26.<br>3.||09.<br>4.||16.<br>4. ||23.<br>4.||30.<br>4.||07.<br>5.||14.<br>5. | + | ||20.<br>2.||27.<br>2.||05.<br>3.||12.<br>3.||19.<br>3.||26.<br>3.||09.<br>4.||16.<br>4. ||23.<br>4.||30.<br>4.||07.<br>5.||14.<br>5.|| |
|- | |- | ||
|Tomáš Búcsi||Farkaš||✓[https://davinci.fmph.uniba.sk/~bucsi2/ Principles of immersive virtual reality] | |Tomáš Búcsi||Farkaš||✓[https://davinci.fmph.uniba.sk/~bucsi2/ Principles of immersive virtual reality] | ||
Riadok 59: | Riadok 59: | ||
||+||+||+||+||p||+||o||+|| ||o|| || | ||+||+||+||+||p||+||o||+|| ||o|| || | ||
|} | |} | ||
+ | |||
+ | Text práce:<br> | ||
+ | {| class="alternative" style="border-collapse:collapse;font-size:8pt;" | ||
+ | |- align="center" | ||
+ | | ||prehľadová kapitola<br>23. 4.||prehľadová kapitola obsahuje<br>spracovanú bibliografiu 23. 4.||screenshoty/iné obrázky z prototypu práce<br>23. 4.||prehľadová kapitola<br>30. 4.||prehľadová kapitola obsahuje<br>spracovanú bibliografiu 30.4.||screenshoty/iné obrázky z prototypu práce<br>30. 4.||skoro hotový text <br>14. 5. | ||
+ | |- | ||
+ | |Tomáš Búcsi||nenašiel som||-||✓<br>môžete pridať ďalšie?|| || || || | ||
+ | |- | ||
+ | |Matej Budoš||✓<br>zatiaľ máme 4 strany, dobrý štart,<br>skúste to rozšíriť, poraďte sa so školiteľom||✓<br>postupne doplniť||niečo ukážte|| || || || | ||
+ | |- | ||
+ | |Monika Buchalová||nenašiel som||-||nenašiel som|| || || || | ||
+ | |- | ||
+ | |Miroslav Cibula||nenašiel som||-||nenašiel som|| || || || | ||
+ | |- | ||
+ | |Marek Danihel||nenašiel som||-||nenašiel som|| || || || | ||
+ | |- | ||
+ | |Patrik Filipiak||nenašiel som||-||nenašiel som|| || || || | ||
+ | |- | ||
+ | |Juraj Gavura||nenašiel som||-||nenašiel som|| || || || | ||
+ | |- | ||
+ | |Sára Guziová||nenašiel som||-||nenašiel som|| || || || | ||
+ | |- | ||
+ | |Sebastian Horňák||nenašiel som||-||✓<br>môžete pridať ďalšie?|| || || || | ||
+ | |- | ||
+ | |Filip Horváth||✓<br>úvod vylepšiť, ciele máte širšie ako uvádzate;Každá veta má mať podmet a prísudok;obrázky by nemali vyčnievať do okrajov; prehľadová časť je zatiaľ stručná, poraďte sa so školiteľom||✓<br>doplniť||✓|| || || || | ||
+ | |- | ||
+ | |Adam Húserka||✓<br>členenie práce patrí na koniec úvodu; master/slave sa do slovenčiny neprekladá;<br>je to iba načaté, potiahnite to ďalej, prosím||✓<br>postupne doplniť||✓|| || || || | ||
+ | |- | ||
+ | |Ondrej Makši||nenašiel som||-||nenašiel som|| || || || | ||
+ | |- | ||
+ | |Ivan Ihorovič Martynenko||✓<br>chýba mi špecifická motivácia v úvode - prečo práve táto téma má význam pre Vás alebo Vášho školiteľa, aké to má pozadie? niečo viac prezraďte, čitateľ je zvedavý; prehľadová časť je iba 7 strán, môžete ju rozšíriť? napr. obrázky, príklady, viac o existujúcich systémoch?||✓||✓|| || || || | ||
+ | |- | ||
+ | |Timotej Melkovič||nenašiel som||-||nenašiel som|| || || || | ||
+ | |- | ||
+ | |Matúš Ratkovský||nenašiel som||-||nenašiel som|| || || || | ||
+ | |- | ||
+ | |Šimon Strieška||✓<br>východniská by som zmenil na západniská; Dimensionálny->Z;1.4 je oveľa zaujímavejšie ako notoricky známe 1.2 a 1.3. ale venujete mu oveľa viac priestoru - keby bol pomer presne opačný, bolo by to oveľa primeranejšie<br>a aj tie technológie by bolo zaujímavejšie podrobnejšie - hlavne z pohľadu využitia vo Vašej práci||✓||✓|| || || || | ||
+ | |- | ||
+ | |Adam Zahradník||✓<br>Tiež rád skúmam PRIOR, čo sa tam dá kúpiť :-)<br>Rozšíriť úvod aj pridať vlastnú motiváciu a pozadie;<br>Pridajte ešte pár strán, 6 je málo, povedzme doplňte nejaké konkrétne epizodické príklady/ukážky/výsledky||✓<br>použite et al. - namiesto 100 autorov :-)<br>prečo URL také veľké fonty?||✓<br>môžete ešte nejaké pridať|| || || || | ||
+ | |} | ||
+ | |||
Hodnotenie denníkov:<br> | Hodnotenie denníkov:<br> | ||
{| class="alternative" style="border-collapse:collapse;font-size:8pt;" | {| class="alternative" style="border-collapse:collapse;font-size:8pt;" | ||
|- align="center" | |- align="center" | ||
− | | ||23. 3.||9.4. | + | | ||23. 3.||9.4.||23.4. |
|- | |- | ||
− | |Tomáš Búcsi||ok (namiesto čísla týždňa píšte dátumy)||ok | + | |Tomáš Búcsi||ok (namiesto čísla týždňa píšte dátumy)||ok||ok |
|- | |- | ||
− | |Matej Budoš||ok (namiesto čísla týždňa píšte dátumy)||ok | + | |Matej Budoš||ok (namiesto čísla týždňa píšte dátumy)||ok||ok |
|- | |- | ||
− | |Monika Buchalová||výborne||ok | + | |Monika Buchalová||výborne||ok||ok |
|- | |- | ||
− | |Miroslav Cibula||výborne||ok | + | |Miroslav Cibula||výborne||ok||ok |
|- | |- | ||
− | |Marek Danihel||príliš všeobecné, potrebujeme konkrétne informácie||ok | + | |Marek Danihel||príliš všeobecné, potrebujeme konkrétne informácie||ok||aktualizovať |
|- | |- | ||
− | |Patrik Filipiak||ok||ok | + | |Patrik Filipiak||ok||ok||ok |
|- | |- | ||
− | |Juraj Gavura||skúste o niečo konkrétnejšie||doplniť | + | |Juraj Gavura||skúste o niečo konkrétnejšie||doplniť||viac ako mesiac neaktuálny, prosím doplniť |
|- | |- | ||
− | |Sára Guziová||ok a začnete už aj niečo robiť?||ok | + | |Sára Guziová||ok a začnete už aj niečo robiť?||ok||ok |
|- | |- | ||
− | |Sebastian Horňák||ok||neaktuálny | + | |Sebastian Horňák||ok||neaktuálny||aktualizovať |
|- | |- | ||
− | |Filip Horváth||ok||ok | + | |Filip Horváth||ok||ok||ok |
|- | |- | ||
− | |Adam Húserka||ok||ok | + | |Adam Húserka||ok||ok||ok |
|- | |- | ||
− | |Ondrej Makši||chýba školiteľ!!||ok | + | |Ondrej Makši||chýba školiteľ!!||ok||aktualizovať |
|- | |- | ||
− | |Ivan Ihorovič Martynenko||ok||neaktuálny | + | |Ivan Ihorovič Martynenko||ok||neaktuálny||ok |
|- | |- | ||
− | |Timotej Melkovič||ok (namiesto čísla týždňa píšte dátumy)||namiesto čísla týždňa píšte dátumy!! | + | |Timotej Melkovič||ok (namiesto čísla týždňa píšte dátumy)||namiesto čísla týždňa píšte dátumy!!||neaktuálny |
|- | |- | ||
− | |Matúš Ratkovský||ok||ok | + | |Matúš Ratkovský||ok||ok||stretnutie so školiteľom je implicitné, to sem nepíšte, zaujímavé je, čo ste urobili, nie že ste sa stretli :-) |
|- | |- | ||
− | |Šimon Strieška||ok||ok | + | |Šimon Strieška||ok||ok||aktualizovať |
|- | |- | ||
− | |Adam Zahradník||ok||ok | + | |Adam Zahradník||ok||ok||ok |
|} | |} |
Verzia zo dňa a času 09:25, 23. apríl 2024
Utorok, 09:50 - 10:35, M-IX, Pavel Petrovič
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]
pp - pripraví si prezentáciu
Text práce:
prehľadová kapitola 23. 4. |
prehľadová kapitola obsahuje spracovanú bibliografiu 23. 4. |
screenshoty/iné obrázky z prototypu práce 23. 4. |
prehľadová kapitola 30. 4. |
prehľadová kapitola obsahuje spracovanú bibliografiu 30.4. |
screenshoty/iné obrázky z prototypu práce 30. 4. |
skoro hotový text 14. 5. | |
Tomáš Búcsi | nenašiel som | - | ✓ môžete pridať ďalšie? |
||||
Matej Budoš | ✓ zatiaľ máme 4 strany, dobrý štart, skúste to rozšíriť, poraďte sa so školiteľom |
✓ postupne doplniť |
niečo ukážte | ||||
Monika Buchalová | nenašiel som | - | nenašiel som | ||||
Miroslav Cibula | nenašiel som | - | nenašiel som | ||||
Marek Danihel | nenašiel som | - | nenašiel som | ||||
Patrik Filipiak | nenašiel som | - | nenašiel som | ||||
Juraj Gavura | nenašiel som | - | nenašiel som | ||||
Sára Guziová | nenašiel som | - | nenašiel som | ||||
Sebastian Horňák | nenašiel som | - | ✓ môžete pridať ďalšie? |
||||
Filip Horváth | ✓ úvod vylepšiť, ciele máte širšie ako uvádzate;Každá veta má mať podmet a prísudok;obrázky by nemali vyčnievať do okrajov; prehľadová časť je zatiaľ stručná, poraďte sa so školiteľom |
✓ doplniť |
✓ | ||||
Adam Húserka | ✓ členenie práce patrí na koniec úvodu; master/slave sa do slovenčiny neprekladá; je to iba načaté, potiahnite to ďalej, prosím |
✓ postupne doplniť |
✓ | ||||
Ondrej Makši | nenašiel som | - | nenašiel som | ||||
Ivan Ihorovič Martynenko | ✓ chýba mi špecifická motivácia v úvode - prečo práve táto téma má význam pre Vás alebo Vášho školiteľa, aké to má pozadie? niečo viac prezraďte, čitateľ je zvedavý; prehľadová časť je iba 7 strán, môžete ju rozšíriť? napr. obrázky, príklady, viac o existujúcich systémoch? |
✓ | ✓ | ||||
Timotej Melkovič | nenašiel som | - | nenašiel som | ||||
Matúš Ratkovský | nenašiel som | - | nenašiel som | ||||
Šimon Strieška | ✓ východniská by som zmenil na západniská; Dimensionálny->Z;1.4 je oveľa zaujímavejšie ako notoricky známe 1.2 a 1.3. ale venujete mu oveľa viac priestoru - keby bol pomer presne opačný, bolo by to oveľa primeranejšie a aj tie technológie by bolo zaujímavejšie podrobnejšie - hlavne z pohľadu využitia vo Vašej práci |
✓ | ✓ | ||||
Adam Zahradník | ✓ Tiež rád skúmam PRIOR, čo sa tam dá kúpiť :-) Rozšíriť úvod aj pridať vlastnú motiváciu a pozadie; Pridajte ešte pár strán, 6 je málo, povedzme doplňte nejaké konkrétne epizodické príklady/ukážky/výsledky |
✓ použite et al. - namiesto 100 autorov :-) prečo URL také veľké fonty? |
✓ môžete ešte nejaké pridať |
Hodnotenie denníkov:
23. 3. | 9.4. | 23.4. | |
Tomáš Búcsi | ok (namiesto čísla týždňa píšte dátumy) | ok | ok |
Matej Budoš | ok (namiesto čísla týždňa píšte dátumy) | ok | ok |
Monika Buchalová | výborne | ok | ok |
Miroslav Cibula | výborne | ok | ok |
Marek Danihel | príliš všeobecné, potrebujeme konkrétne informácie | ok | aktualizovať |
Patrik Filipiak | ok | ok | ok |
Juraj Gavura | skúste o niečo konkrétnejšie | doplniť | viac ako mesiac neaktuálny, prosím doplniť |
Sára Guziová | ok a začnete už aj niečo robiť? | ok | ok |
Sebastian Horňák | ok | neaktuálny | aktualizovať |
Filip Horváth | ok | ok | ok |
Adam Húserka | ok | ok | ok |
Ondrej Makši | chýba školiteľ!! | ok | aktualizovať |
Ivan Ihorovič Martynenko | ok | neaktuálny | ok |
Timotej Melkovič | ok (namiesto čísla týždňa píšte dátumy) | namiesto čísla týždňa píšte dátumy!! | neaktuálny |
Matúš Ratkovský | ok | ok | stretnutie so školiteľom je implicitné, to sem nepíšte, zaujímavé je, čo ste urobili, nie že ste sa stretli :-) |
Šimon Strieška | ok | ok | aktualizovať |
Adam Zahradník | ok | ok | ok |