d |
d |
||
Riadok 3: | Riadok 3: | ||
[ [[BSc_Intro|naspäť na stránku Úvodu do bakalárskej práce]] ] | [ [[BSc_Intro|naspäť na stránku Úvodu do bakalárskej práce]] ] | ||
− | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~acjak2/ Vladimír Ačjak: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Vláčíky | + | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~acjak2/ Vladimír Ačjak: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Vláčíky (Borovanský)] |
− | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~kalantaev2/Bakalarka/ Fedor Agarschev: Metódy registrácie obrazu | + | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~kalantaev2/Bakalarka/ Fedor Agarschev: Metódy registrácie obrazu (Lúčny)] |
− | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~shafei2/bakalarka Omar Al-Shafe´i: Implementácia algoritmu eliminácie pravidla rezu pre sekventový kalkulus LK^h v paradigme deklaratívneho programovania] | + | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~shafei2/bakalarka Omar Al-Shafe´i: Implementácia algoritmu eliminácie pravidla rezu pre sekventový kalkulus LK^h v paradigme deklaratívneho programovania (Komara)] |
* [http://davinci.fmph.uniba.sk/~barillova5/bakalarka/ Claudia Barillová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Krokovanie (Borovanský)] | * [http://davinci.fmph.uniba.sk/~barillova5/bakalarka/ Claudia Barillová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Krokovanie (Borovanský)] | ||
* [http://davinci.fmph.uniba.sk/~dzurendova3/ Katarína Dzurendová: Optimalizácia výplne 3D modelu, aby mohol stáť (Danielis)] | * [http://davinci.fmph.uniba.sk/~dzurendova3/ Katarína Dzurendová: Optimalizácia výplne 3D modelu, aby mohol stáť (Danielis)] |
Verzia zo dňa a času 04:34, 12. február 2022
Prehľad tém bakalárskych prác 2021-2022:
[ naspäť na stránku Úvodu do bakalárskej práce ]
- Vladimír Ačjak: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Vláčíky (Borovanský)
- Fedor Agarschev: Metódy registrácie obrazu (Lúčny)
- Omar Al-Shafe´i: Implementácia algoritmu eliminácie pravidla rezu pre sekventový kalkulus LK^h v paradigme deklaratívneho programovania (Komara)
- Claudia Barillová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Krokovanie (Borovanský)
- Katarína Dzurendová: Optimalizácia výplne 3D modelu, aby mohol stáť (Danielis)
- Daniel Hutňan: Framework na tvorbu jednoduchých edukačných webových aplikácií pre žiakov 1. stupňa ZŠ ()
- Ľudovít Jackulík: Zdieľaný editor zdrojového kódu pre potreby synchrónneho online vzdelávania (Nagy)
- Erik Jakubovský: Deep Learning-Based Human Body Segmentation on 3D Body Scans (Škorvánková)
- Sebastián Jankovič: Možnosti využitia multispektrálneho obrazu pri vizuálnej bezpočnosti (Černeková)
- Klaudia Garajová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Ciferník (Borovanský)
- Lenka Kudláčová: Protokol TRILL (Janáček)
- Filip Lajčin: Rozpoznávanie ovocia a zeleniny pomocou hlbokých neurónových sietí (Šuppa)
- Michaela Mattová: Aplikácia na tvorbu testov pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (Budinská)
- Richard Mištík: Bakalárska práca - Mobilná aplikácia ako sprievodca pre návštevníkov fitness centier (Gyarfáš)
- Patrik Modrovský: Využitie eye tracker pre vyhodnocovanie registrácie 3D skenov (Haladová)
- Radovan Orinčák: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Tabulka 100 (Borovanský)
- Adam Rigan: Katedrová dochádzková webová aplikácia (Kľuka)
- Nikola Rusnáková: Analýza hashtagov v sociálnej sieti (Gruska)
- Sabína Samporová: Prepojenie virtuálnej reality so simulovaným robotom ICub (Rebrová)
- Pavel Semenov: Application designed to help IBM employees prepare for various certifications (Nagy)
- Terézia Štefíková: Použitie hlbokého učenia na personifikáciu avatara (Lúčny)
- Martin Zavadzan: Agilná výuka nových vlastností jazyka C++ v C++14, C++17, C++20 (Gyarfáš)