(Vytvorená stránka „Prehľad tém bakalárskych prác 2021-2022: [ naspäť na stránku Úvodu do bakalárskej práce ] * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~acjak2/ Vladimír A...“) |
d |
||
Riadok 10: | Riadok 10: | ||
* [https://www.st.fmph.uniba.sk/~garajova49/ Klaudia Garajová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Ciferník (Borovanský)] | * [https://www.st.fmph.uniba.sk/~garajova49/ Klaudia Garajová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Ciferník (Borovanský)] | ||
* [https://www.st.fmph.uniba.sk/~mattova22/bp/ Michaela Mattová: Aplikácia na tvorbu testov pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (Budinská)] | * [https://www.st.fmph.uniba.sk/~mattova22/bp/ Michaela Mattová: Aplikácia na tvorbu testov pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (Budinská)] | ||
+ | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~stefikova4/BC/ Terézia Štefíková: Použitie hlbokého učenia na personifikáciu avatara (Lúčny)] | ||
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~zavadzan1/ Martin Zavadzan: Agilná výuka nových vlastností jazyka C++ v C++14, C++17, C++20 (Gyarfáš)] | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~zavadzan1/ Martin Zavadzan: Agilná výuka nových vlastností jazyka C++ v C++14, C++17, C++20 (Gyarfáš)] |
Verzia zo dňa a času 00:29, 19. november 2021
Prehľad tém bakalárskych prác 2021-2022:
[ naspäť na stránku Úvodu do bakalárskej práce ]
- Vladimír Ačjak: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Vláčíky
- Katarína Dzurendová: Optimalizácia výplne 3D modelu, aby mohol stáť (Danielis)
- Sabína Samporová: Prepojenie virtuálnej reality so simulovaným robotom ICub (Rebrová)
- Pavel Semenov: Application designed to help IBM employees prepare for various certifications (Nagy)
- Omar Al-Shafe´i: Implementácia algoritmu eliminácie pravidla rezu pre sekventový kalkulus LK^h v paradigme deklaratívneho programovania
- Klaudia Garajová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Ciferník (Borovanský)
- Michaela Mattová: Aplikácia na tvorbu testov pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (Budinská)
- Terézia Štefíková: Použitie hlbokého učenia na personifikáciu avatara (Lúčny)
- Martin Zavadzan: Agilná výuka nových vlastností jazyka C++ v C++14, C++17, C++20 (Gyarfáš)