Riadok 6: | Riadok 6: | ||
|- align="center" | |- align="center" | ||
| ||školiteľ||téma | | ||školiteľ||téma | ||
− | ||23.<br>2.||2.<br>3.||9.<br>3.||16.<br>3.||23.<br>3.||20.<br>4.||27.<br>4.||4.<br>5.||11.<br>5.||18.<br>5. | + | ||23.<br>2.||2.<br>3.||9.<br>3.||16.<br>3.||23.<br>3.||20.<br>4.||27.<br>4.||4.<br>5.||11.<br>5.||18.<br>5.||práca |
|- | |- | ||
|Tamás Bilek||Pavel Petrovič||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~bilek5/# Evolúcia morfológie] | |Tamás Bilek||Pavel Petrovič||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~bilek5/# Evolúcia morfológie] | ||
− | ||+||+||1||+||+||+||-||23|| || | + | ||+||+||1||+||+||+||-||23||+||+|| |
|- | |- | ||
|Ladislav Bilisics||Pavel Petrovič||[https://www.st.fmph.uniba.sk/~bilisics3/bp/# Softvérová infraštruktúra pre FabLab.SK] | |Ladislav Bilisics||Pavel Petrovič||[https://www.st.fmph.uniba.sk/~bilisics3/bp/# Softvérová infraštruktúra pre FabLab.SK] | ||
− | || +||+||1||+||+||+||+||+|| || | + | || +||+||1||+||+||+||+||+||-||23|| |
|- | |- | ||
|Katarina Fabianova||Peter Borovanský||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~fabianova55/Bakalarka/index.htm# Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Hadíky] | |Katarina Fabianova||Peter Borovanský||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~fabianova55/Bakalarka/index.htm# Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Hadíky] | ||
− | ||+||+||1||+||+||-||23||-|| || | + | ||+||+||1||+||+||-||23||-||+||+|| |
|- | |- | ||
|Jaroslav Fúska||František Gyarfaš||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~fuska3/# Mutačné testovanie vo výuke programovania] | |Jaroslav Fúska||František Gyarfaš||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~fuska3/# Mutačné testovanie vo výuke programovania] | ||
− | ||+||+||-||1||+||+||+||-|| || | + | ||+||+||-||1||+||+||+||-||23||+|| |
|- | |- | ||
|Martin Heinz||Marek Nagy||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~heinz4/bakalarska_praca/# Jednoduchý syntaktický parser príbehov z Multimediálnej čítanky] | |Martin Heinz||Marek Nagy||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~heinz4/bakalarska_praca/# Jednoduchý syntaktický parser príbehov z Multimediálnej čítanky] | ||
− | ||+||+||1||+||+||2||-||3|| || | + | ||+||+||1||+||+||2||-||3||+||+||ok |
|- | |- | ||
|Jaroslav Ištok||František Gyárfáš||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~istok7/# Osobný mobilný asistent pre diabetikov] | |Jaroslav Ištok||František Gyárfáš||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~istok7/# Osobný mobilný asistent pre diabetikov] | ||
− | ||+||+||1||+||+||-||23||+|| || | + | ||+||+||1||+||+||-||23||+||+||+|| |
|- | |- | ||
|Martin Kellner||Peter Borovanský||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~kellner7/bachelorThesis.html# Kooperatívne programovanie v Eclipse] | |Martin Kellner||Peter Borovanský||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~kellner7/bachelorThesis.html# Kooperatívne programovanie v Eclipse] | ||
− | ||+||+||1||+||+||2||-||+|| || | + | ||+||+||1||+||+||2||-||+||+||3|| |
|- | |- | ||
|Máté Tibor Krajczár||Tatiana Jajcayová||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~krajczar2/# Interaktívna kniha a e-learningový systém pre deti - Opera nehryzie] | |Máté Tibor Krajczár||Tatiana Jajcayová||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~krajczar2/# Interaktívna kniha a e-learningový systém pre deti - Opera nehryzie] | ||
− | ||+||+||1||+||+||+||-||23|| || | + | ||+||+||1||+||+||+||-||23||+||+|| |
|- | |- | ||
|Ivan Latták||František Gyárfáš||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~lattak1/BP/# Vývojové prostredie pre učenie sa refaktorizácie kódu] | |Ivan Latták||František Gyárfáš||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~lattak1/BP/# Vývojové prostredie pre učenie sa refaktorizácie kódu] | ||
− | ||+||+||+||1||+||-||-||-|| || | + | ||+||+||+||1||+||-||-||-||3||2|| |
|- | |- | ||
|Martin Sadloň||Peter Borovanský||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~sadlon7/bc# SOFTVÉROVÁ PODPORA VYUČOVANIA MATEMATIKY HEJNÉHO METÓDOU, prostredie násobilkové štvorce ] | |Martin Sadloň||Peter Borovanský||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~sadlon7/bc# SOFTVÉROVÁ PODPORA VYUČOVANIA MATEMATIKY HEJNÉHO METÓDOU, prostredie násobilkové štvorce ] | ||
− | ||-||+||+||1||+||-||o||o|| || | + | ||-||+||+||1||+||-||o||o||23||+|| |
|- | |- | ||
|Martin Šomodi||Veronika Dropčová||[https://www.st.fmph.uniba.sk/~somodi2/# Rezervačný systém pre stredné školy] | |Martin Šomodi||Veronika Dropčová||[https://www.st.fmph.uniba.sk/~somodi2/# Rezervačný systém pre stredné školy] | ||
− | ||-||+||+||1||+||2 ||3||-|| || | + | ||-||+||+||1||+||2 ||3||-||+||+||ok |
|- | |- | ||
|Filip Špaldoň||Andrej Jursa||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~spaldon1/BAKALARKSA_PRACA/# Návrh a implementácia protokolu pre sprístupnenie pracovnej plochy pre účely podpory používatelov] | |Filip Špaldoň||Andrej Jursa||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~spaldon1/BAKALARKSA_PRACA/# Návrh a implementácia protokolu pre sprístupnenie pracovnej plochy pre účely podpory používatelov] | ||
− | ||+||+||+||1||+||-||23||+|| || | + | ||+||+||+||1||+||-||23||+||+||+|| |
|- | |- | ||
|Michal Štefanec||Alexander Šimko||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~stefanec9/bakalarska_praca/ Dochádzkový systém s vysielačmi a mobilnými príjmačmi] | |Michal Štefanec||Alexander Šimko||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~stefanec9/bakalarska_praca/ Dochádzkový systém s vysielačmi a mobilnými príjmačmi] | ||
− | ||-||+||+||1||+||+||+|| | + | ||-||+||+||1||+||+||+||23||+||+|| |
|- | |- | ||
|Viliam Vakerman||Frantšek Gyárfáš||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~vakerman1/# Webová výuka programovania v C++ pomocou jednotkového testovania] | |Viliam Vakerman||Frantšek Gyárfáš||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~vakerman1/# Webová výuka programovania v C++ pomocou jednotkového testovania] | ||
− | ||-||+||+||+||1||-||+|| | + | ||-||+||+||+||1||-||+||23||+||+|| |
|- | |- | ||
|Matej Vilk||Pavel Petrovič||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~vilk1/bakalarka/# Webová aplikácia pre správu súťaže FIRST LEGO League] | |Matej Vilk||Pavel Petrovič||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~vilk1/bakalarka/# Webová aplikácia pre správu súťaže FIRST LEGO League] | ||
− | ||+||+||+||+||1||-||+|| | + | ||+||+||+||+||1||-||+||23||+||+|| |
|- | |- | ||
|} | |} |
Verzia zo dňa a času 08:24, 25. máj 2017
Štvrtok, 9:50, M-I, Andrej Blaho
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]
školiteľ | téma | 23. 2. |
2. 3. |
9. 3. |
16. 3. |
23. 3. |
20. 4. |
27. 4. |
4. 5. |
11. 5. |
18. 5. |
práca | |
Tamás Bilek | Pavel Petrovič | Evolúcia morfológie | + | + | 1 | + | + | + | - | 23 | + | + | |
Ladislav Bilisics | Pavel Petrovič | Softvérová infraštruktúra pre FabLab.SK | + | + | 1 | + | + | + | + | + | - | 23 | |
Katarina Fabianova | Peter Borovanský | Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Hadíky | + | + | 1 | + | + | - | 23 | - | + | + | |
Jaroslav Fúska | František Gyarfaš | Mutačné testovanie vo výuke programovania | + | + | - | 1 | + | + | + | - | 23 | + | |
Martin Heinz | Marek Nagy | Jednoduchý syntaktický parser príbehov z Multimediálnej čítanky | + | + | 1 | + | + | 2 | - | 3 | + | + | ok |
Jaroslav Ištok | František Gyárfáš | Osobný mobilný asistent pre diabetikov | + | + | 1 | + | + | - | 23 | + | + | + | |
Martin Kellner | Peter Borovanský | Kooperatívne programovanie v Eclipse | + | + | 1 | + | + | 2 | - | + | + | 3 | |
Máté Tibor Krajczár | Tatiana Jajcayová | Interaktívna kniha a e-learningový systém pre deti - Opera nehryzie | + | + | 1 | + | + | + | - | 23 | + | + | |
Ivan Latták | František Gyárfáš | Vývojové prostredie pre učenie sa refaktorizácie kódu | + | + | + | 1 | + | - | - | - | 3 | 2 | |
Martin Sadloň | Peter Borovanský | SOFTVÉROVÁ PODPORA VYUČOVANIA MATEMATIKY HEJNÉHO METÓDOU, prostredie násobilkové štvorce | - | + | + | 1 | + | - | o | o | 23 | + | |
Martin Šomodi | Veronika Dropčová | Rezervačný systém pre stredné školy | - | + | + | 1 | + | 2 | 3 | - | + | + | ok |
Filip Špaldoň | Andrej Jursa | Návrh a implementácia protokolu pre sprístupnenie pracovnej plochy pre účely podpory používatelov | + | + | + | 1 | + | - | 23 | + | + | + | |
Michal Štefanec | Alexander Šimko | Dochádzkový systém s vysielačmi a mobilnými príjmačmi | - | + | + | 1 | + | + | + | 23 | + | + | |
Viliam Vakerman | Frantšek Gyárfáš | Webová výuka programovania v C++ pomocou jednotkového testovania | - | + | + | + | 1 | - | + | 23 | + | + | |
Matej Vilk | Pavel Petrovič | Webová aplikácia pre správu súťaže FIRST LEGO League | + | + | + | + | 1 | - | + | 23 | + | + |