Riadok 1: Riadok 1:
 
'''Štvrtok, 8:10 - 9:50, M-I, Stanislav Stanek'''<br>
 
'''Štvrtok, 8:10 - 9:50, M-I, Stanislav Stanek'''<br>
 
<small>[ '' [[Bachelor seminar|naspäť na stránku Bakalárskeho seminára]] '' ]</small><br>
 
<small>[ '' [[Bachelor seminar|naspäť na stránku Bakalárskeho seminára]] '' ]</small><br>
značky 16.2. znamenajú: <b>e</b> (mám kontaktný email), <b>x</b> (nemám kontaktný email), l (link na webstránku k bakalárskej práci)<br>
+
značky 16.2. znamenajú: <b>e</b> (mám kontaktný email), <b>x</b> (nemám kontaktný email), <b>l</b> (link na webstránku k bakalárskej práci)<br>
 
značky ostatné dni znamenajú: <b>p</b> (má prezentovať), <b>-</b> (neprítomný/á), <b>/</b> (prítomný/á)<br>
 
značky ostatné dni znamenajú: <b>p</b> (má prezentovať), <b>-</b> (neprítomný/á), <b>/</b> (prítomný/á)<br>
  

Verzia zo dňa a času 16:51, 1. marec 2012

Štvrtok, 8:10 - 9:50, M-I, Stanislav Stanek
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]
značky 16.2. znamenajú: e (mám kontaktný email), x (nemám kontaktný email), l (link na webstránku k bakalárskej práci)
značky ostatné dni znamenajú: p (má prezentovať), - (neprítomný/á), / (prítomný/á)


školiteľ téma 16.
2.
1.
3.
15.
3.
29.
3.
19.
4.
3.
5.
17.
5.
Hurtoš Mário Běhal David Virtuálny priestor s použitím WebGL x p/
Kamenický Rastislav Novotný Matej Panorámy s priestorovým zvukom el p/
Kopernický Matúš Novotný Matej Panorámy s vrstvami e / p
Kuruc Viktor Lúčan Ľubomír Odveta (RPG hra) el p/
Matkulčík Peter Ďurikovič Roman Prehľad techník renderovania objektu z mračna bodov x p- p
Miško Tomáš Dadová Jana Riadenie skupinových formácií pomocou tvarov e p/
Nguyen Nhat Huy Lecký Peter WiNavi - navigácia po budovách určená pre nevidiacich el p- p
Novotný Andrej  ? Prístupnosť Ajaxových aplikácií. Využitie technológie ARIA v praxi. x p- p
Pajer Maroš Ferko Andrej Aktivizačné virtuálne múzeum el / p
Pernecká Jana Peter Borovský Automatická analýza mestských dát el p/
Piovarči Michal Krajčík Peter Vektorový grafický editor s generovaním zdrojového kódu el / p
Polák Matej Lúčan Ľubomír Porovnávanie vlastností herných 3D enginov a realizácia v praxi el p/
Šipold Juraj Samuelčík Martin Prehliadač 3D modelov na platforme Android e p/
Truben Martin Lúčan Ľubomír PrestoRacer e / p
Vrana Michal Ďurikovič Roman Prehľad techník spracovania atmosférických efektov metódami spracovania obrazu el / p