Difference between revisions of "Piskvorky"

From Digitálne technológie výroby
Jump to: navigation, search
Line 13: Line 13:
  
 
== AKO? ==
 
== AKO? ==
 +
Projekt je vytovrený pomocou programu OpenSCAD.
 +
<br>
 
Súčasti projektu:   
 
Súčasti projektu:   
 
<br>
 
<br>
Line 28: Line 30:
  
 
<br>
 
<br>
''' Link na zdrojové súbory '''
+
== Zdrojové súbory k projektu ==
https://teams.microsoft.com/_#/school/files/General?threadId=19%3A67ab927a302241fdac517d0f895b2bc4%40thread.tacv2&ctx=channel&context=piskvorky&rootfolder=%252Fsites%252F1-AIN-31616DTV2021%252FZdielane%2520dokumenty%252FGeneral%252Fpiskvorky 
+
 
 
<br>
 
<br>
 
<br>
 
<br>

Revision as of 22:37, 13 May 2021

ČO?

  • Hra piškvorky je na matfyze dobre známa, svojou jednoduchosťou je o to zaujímavejšia.
  • Projekt má spríjemniť dlhé chvíle cez prestávky, vo vlaku a podobne.
  • Táto hra je svojim prispôsobením vhodná aj pre zrakovo znevýhodnených.


PREČO?

Projekt som vytvoril z viacerých dôvodov:

  • Zoznámenie sa s 3D tlačou
  • Spoznanie softvéru, ktorým sa dajú vytvárať 3D modely
  • Túto hru som si chcel zahrať aj v realite - nielen v počítači


AKO?

Projekt je vytovrený pomocou programu OpenSCAD.
Súčasti projektu:
Hracia doska:

  • Rozmery: 120x120x30 mm
  • V doske je 9 dier na položenie figúrok - 20 mm;
  • V každej diere je diera 5mm na zasunutie kolíka figúrky.


Figúrky budú nasúvatelné do otvorov, spodok figúrky bude v oboch typoch rovnaký.
2 typy figúrok:

  • Typ 1: hlava tvorí guľu - r=7 mm
  • Typ 2: hlava tvorí kocku – 7x7x7 mm


Zdrojové súbory k projektu