Difference between revisions of "Reversi"
From Digitálne technológie výroby
(→Pravidlá) |
|||
Line 11: | Line 11: | ||
Projekt je vytvorený pomocou programu OpenSCAD. | Projekt je vytvorený pomocou programu OpenSCAD. | ||
Hracia plocha aj žetóny sú tlačené na 3D tlačiarni. | Hracia plocha aj žetóny sú tlačené na 3D tlačiarni. | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
== Pravidlá == | == Pravidlá == | ||
Line 33: | Line 29: | ||
* Pokiaľ hra skončila pred položením všetkýchžetónov, tak prázdne miesta sa pripočítajú víťazovy. | * Pokiaľ hra skončila pred položením všetkýchžetónov, tak prázdne miesta sa pripočítajú víťazovy. | ||
− | == | + | == Hra == |
+ | Hra sa skladá z hracej plochy a žetónov. | ||
+ | Hraciu plochu tvoria štyri časti, ktoré sa zložia dokopy. | ||
+ | [[File:CastPlochy]] | ||
+ | |||
+ | [[File:Zeton]] | ||
+ | == Ob == | ||
Revision as of 10:44, 18 June 2022
Čo
Hra Reversi(tiež známa ako aj Othelo), ktorá má spríjemniť voľný čas.
Prečo
Projekt je vytvorený z niekoľkých dôvodov:
- zoznámenie sa s 3D tlačou
- mať možnosť vyskýšať si a zlepšovať sa vo vytváraní 3D modelov
- mať možnosť zhmotniť hru
Ako
Projekt je vytvorený pomocou programu OpenSCAD. Hracia plocha aj žetóny sú tlačené na 3D tlačiarni.
Pravidlá
Cieľom hry je mať viacej žetónov ako súper.
Začiatok hry:
- Na začiatku hry sú položené štyri žetóny (2 biele, 2 čierne). Základné postavenie je na obrázku nižšie.
Zajatie súpera
- Hráč musí umiestniť žetón tak, aby obkľúčil svojimi dvomi žetónmi čo najväčší počet súperových žetónov.
- Plocha má rôzne strategické miesta.
Koniec hry
- Hra končí, keď na hracej ploche je 64 žetónov, alebo keď nevie ani jeden hráč urobiť ťah.
- Víťazom je ten hráč, ktorý má viac žetónov.
- Pokiaľ hra skončila pred položením všetkýchžetónov, tak prázdne miesta sa pripočítajú víťazovy.
Hra
Hra sa skladá z hracej plochy a žetónov. Hraciu plochu tvoria štyri časti, ktoré sa zložia dokopy. File:CastPlochy
Ob
https://wikifactory.com/+fablabbratislava/
VIDEOPREZENTÁCIA PROJEKTU:
'"`UNIQ--youtube-00000000-QINU`"'