1. Zhlukova analyza - rozdelenie zakaznickych objednavok do zhlukov (klastrov) tak, aby vychystanie vsetkych poloziek z tychto objednavok bolo realizovane zo skladovych pozicii, ktore su co najviac pri sebe - rozdelenie tovarov do skupin tak, aby tovary, ktore si zakaznici najcastejsie objednavaju spolocne (na jednej objednavke) bolo mozne umiestnit do rovnakej zony (ulicky) skladu, cim sa zvysi efektivita vychystania (vola sa to dynamic slotting) 2. Predikcia - Odhad obrátkovosti (cize kategorie) alebo aj samotneho obratu (cize ciselnej hodnoty) tovaru na nasledujuce obdobie na zaklade historickych dat a definovanych parametrov (napriklad aktualne stanovena cena) - Predikcia pracnosti vychystania objednavky 3. Klasifikacia - Vyber vhodneho obalu (napriklad krabice) na zabalenie objednaneho tovaru z konecneho mnozstva typov obalov na zaklade znamych rozmerov jednotlivych tovarov (alebo v zjednodusenej verzii na zaklade nejakej kategorie tovaru urcujucej jej velkost a tvar) - Vyber efektivneho ulozenia tovaru do zvoleneho obalu (lozny plan) S pozdravom, Jozef Porhinčák Bussines Development Manager Mob.: +421 907 797 884 jozef.porhincak@anasoft.com ANASOFT APR, s.r.o. Mlynská dolina 41, 811 02 Bratislava www.anasoft.sk Tel.: +421 2 3223 4111 IČO: 313 615 52; IČ DPH: SK2020345778, DIČ: 2020345778 spol. registrovaná Okresným súdom Bratislava 1, Odd. Sro, vložka č. 6042/B