tema: webova aplikacia pre spravu konferencie. kontakt: martina.batorova@fmph.uniba.sk predpoklada sa veduci z KAI alebo KZVI, ktory pomoze po odbornej stranke doplnujuce informacie: CAST 1: - staticke stranky obsahuju (prekopane data z povodnej stranky). konkretne, treba vytvorit webstranku pre konferenciu, do ktorej sa da pohodlne prehodit obsah, aby tamto monstrum zmizlo z webu. CAST 2: - z hlavnej stranky je mozne vytvorit podstranku pre kazdy rocnik konferencie: naozaj ide o ekvivalent ceskej stranky csgg.cz. ide o to, ze spolu s ceskou stranou organizujeme konferenciu, ktora je jeden rok v SR, druhy v CR. dana strana sa potom vzdy stara o vsetko, co treba zariadit. preto je dolezite mat staticku stranku s informaciami, a ked je rad na nasej strane, tak je mozne vytvorit samostatnu seriu samostatnych podstranok pre dany rocnik konferencie. idealne je tiez, ak sa predchadzajuce podweby zachovavaju, konferencia je tak lahsie dohladatelna, vratane osadenstva a programu a tak.. - konferencna podstranka ma tri rezimy: 1. bezny uzivatel webu - vidi obsah, zoznam ucastnikov, miesto konania atd. sluzi na zaslanie info napr. do vedeckych kruhov, ze taketo nieco sa kona 2. ucastnik konferencie - web mu umoznuje prihlasovanie na konferenciu, cize vyplnanie dotaznika atd. + zobrazovanie zadanych udajov a ich aktualizacia. data su v databaze. je mozne nahrat text prispevku do zbornika (upload zip-u). 3. admin konferencie - kedze je potrebne vyriesit napr. platenie poplatkov, zoznam ucastnikov, prehlad o tom, kto uz zadal abstrakt/nahral prispevok atd. admin vetva ma moznost spravovat vsetkych uzivatelov a napr. niekde nastavit, ze uz nabehli peniaze za vlozne, a teda uzivatelovi sa ma zobrazit info o tom, ze je vsetko zaplatene atd. na konferencnej stranke je mozne nahrat galeriu s fotografiami. cize po funkcnej stranke ide o pracu s databazou, HTML/CSS/PHP, praca s dotaznikmi, nahravanie suborov, sprava fotografii, viacero rezimov/uzivatelskych roli. praca sa hodi pre cloveka, ktory je pracovity a ochotny komunikovat priebezne podla poziadaviek, teda by bol ochotny zacat nie v marci a chodit pravidelne na konzultacie a prijimat pripomienky. dolezite je, aby produkt bezal koncom aprila (aj s udajmi) a bol pouzitelny v praxi.. kolegovia z STU by ho radi videli pred nasadenim do ziveho rezimu, cize naozaj idealne pre studenta, ktory vie zacat pracovat aj bez terminovaneho tlaku. v roku 2019 organizujeme konferenciu v SR a velmi by som chcela, aby to uz nebola taka strasna hanba :) dakujem vam velmi pekne, tesim sa na odpoved. martina batorova, KAGDM