Line 56: Line 56:
 
* 7.10. Hardware 1 [https://slides.komododecks.com/HardwareDisplays-1-f05qEUID lecture] [https://docs.google.com/presentation/d/1l8ameMoaOGjkBTdCYR3ZY8ISnYA4oV_jGHaGa0iQa_E/edit slides]
 
* 7.10. Hardware 1 [https://slides.komododecks.com/HardwareDisplays-1-f05qEUID lecture] [https://docs.google.com/presentation/d/1l8ameMoaOGjkBTdCYR3ZY8ISnYA4oV_jGHaGa0iQa_E/edit slides]
 
*14.10. Hardware 2 [https://slides.komododecks.com/c1a469fc-05ed-40f0-a10d-5af7a81db8a2 lecture]  
 
*14.10. Hardware 2 [https://slides.komododecks.com/c1a469fc-05ed-40f0-a10d-5af7a81db8a2 lecture]  
 +
*21.10. (Martin Madaras)
 +
* 28.10. Tracking
 +
*4.11. Konzultacie (MS Teams)
 +
*11.11. History of AR
 +
*18.11. TBA
 +
*25.11. TBA
 +
*2.12. TBA
 +
*9.12. TBA
 
* 16.12. Final Exam (obligattory).
 
* 16.12. Final Exam (obligattory).
  

Revision as of 09:06, 13 October 2020

Virtuálna a Rozšírená realita 2-AIN-223/15


Toto je stránka k predmetu Virtuálna a rozšírená realita Informačný list predmetu >

Ľudia podieľajúci sa na výučbe

Prednášajúci
Zuzana Berger Haladová
Cvičiaci
Adam Riečický

Hodnotenie a podmienky absolvovania

40/60 projekt/prednášky z oboch treba získať min 50% Výsledná známka sa určí z celkového bodového zisku podľa nasledovnej tabuľky.


Hodnotenie
Bodový zisk Známka
〈90, 100〉 A
〈80, 90) B
〈70, 80) C
〈60, 70) D
〈50, 60) E
〈0, 50) FX

Zdroje

Kniha Spatial AR Bimber-Raskar

Organizácia výučby

Lectures

Lecture program:

  • 23.09. Introduction (Martin Madaras)
  • 30.09. Motivation, VR History part1 part2
  • 7.10. Hardware 1 lecture slides
  • 14.10. Hardware 2 lecture
  • 21.10. (Martin Madaras)
  • 28.10. Tracking
  • 4.11. Konzultacie (MS Teams)
  • 11.11. History of AR
  • 18.11. TBA
  • 25.11. TBA
  • 2.12. TBA
  • 9.12. TBA
  • 16.12. Final Exam (obligattory).

Labs

24.09. Introduction

Labs introduction - Slides
Overview of Unity3D interface, Assets - Asset package for Labs
Deadline 13.10.2020
Fill out project specification template and submit to adam.riecicky@fmph.uniba.sk

1.10. Animations

Prefab variants, more scripts, and animations.

8.10. Physics and Drill

Rigid bodies, colliders and individual assignments.