Riadok 53: Riadok 53:
 
***[[media:dependancies.zip|dependancies.zip]]
 
***[[media:dependancies.zip|dependancies.zip]]
  
=== Excercise01 "Key Framing” ===
+
=== Excercise01 "Základný projekt” ===
* '''[https://www.youtube.com/watch?v=CFFhgutjZQk Blender demo]'''
+
* Základný projekt
* Blender https://www.blender.org/
+
* Práca s knižnicami GLUT, GLEW, Assimp, DevIL, FreeType
 +
Témy: spustenie projektu, cvičenie s pridávaním ďalších objektov do scény, pridávanie viacerých svetiel do scény a shaderov
  
=== Excercise02 "Quaternion Interpolation” ===
+
=== Excercise02 "Animácie” ===
* Assigment
+
* Póza
**[[media:uloha1.pdf|uloha1.pdf]] (deadline 8.10.)
+
* Transformácia objektov
**resources:
+
* Lineárna a kubická interpolácia
***[[media:catmull-rom.pdf|catmull-rom.pdf]]
+
* Kvaternióny a sférická interpolácia
***http://run.usc.edu/cs520-s15/quaternions/quaternions-cs520.pdf
+
* Animácie
***http://www.academia.edu/4095904/Quaternion_calculus_as_a_basic_tool_in_computer_graphics
+
Témy: animácia podľa derivácie animačnej krivky, cvičenia s viacerými animáciami, pridanie animácie kamery a svetla
* Blender tutorial for skeleton modelling
+
** rigging https://www.youtube.com/watch?v=mJwWTKt12ak
+

Verzia zo dňa a času 15:58, 18. február 2016

Real-time computer graphics

This lecture ...

  • Will focus on visualization of 3D scenes
  • Will show you what are current topics
  • Will improve your skills in
    • OpenGL
    • Computational geometry
    • Algorithms and data structures


What you Need to Pass


  • Grades
    • A = 92-100
    • B = 84-91
    • C = 76-83
    • D = 68-75
    • E = 60-67
    • Fx = 0-59

LESSONS

Lesson00 "Introduction to Computer Graphics"

  • Introduction to Computer Graphics
  • Common techniques
  • Cutting edge tools and packages
  • State of the Art
  • Lecture schedule
  • "Terms and conditions" of this lecture
  • Lecture notes: Lecture0.pdf



EXCERCISES

Excercise01 "Základný projekt”

  • Základný projekt
  • Práca s knižnicami GLUT, GLEW, Assimp, DevIL, FreeType

Témy: spustenie projektu, cvičenie s pridávaním ďalších objektov do scény, pridávanie viacerých svetiel do scény a shaderov

Excercise02 "Animácie”

  • Póza
  • Transformácia objektov
  • Lineárna a kubická interpolácia
  • Kvaternióny a sférická interpolácia
  • Animácie

Témy: animácia podľa derivácie animačnej krivky, cvičenia s viacerými animáciami, pridanie animácie kamery a svetla