Riadok 54: | Riadok 54: | ||
|Afektívna a kognitívna empatia | |Afektívna a kognitívna empatia | ||
| | | | ||
− | |'' | + | |''7. 4.'' |
| | | | ||
|- | |- | ||
Riadok 68: | Riadok 68: | ||
|} | |} | ||
− | '''Priebežné plnenie''' | + | {| class="wikitable" |
+ | !colspan="9"|'''Priebežné plnenie''' | ||
+ | |- | ||
+ | |Kto | ||
+ | |19. 3. | ||
+ | |26. 3. | ||
+ | |9. 4. | ||
+ | |16. 4. | ||
+ | |23. 4. | ||
+ | |4. 5. | ||
+ | |''7. 4.'' | ||
+ | |14. 4. | ||
+ | |- | ||
+ | |Richard Leckesi | ||
+ | |* | ||
+ | |- | ||
+ | |Ondrej Hadidom | ||
+ | |* | ||
+ | |- | ||
+ | |Marek Sokol | ||
+ | |* | ||
+ | |} | ||
+ | |||
'''Projekty''' | '''Projekty''' | ||
Ondro: "ničo z motoriky" | Ondro: "ničo z motoriky" | ||
+ | |||
Rišo: Testovanie rozdielov imaginatívneho a vizuálneho vnímania pohybu. | Rišo: Testovanie rozdielov imaginatívneho a vizuálneho vnímania pohybu. | ||
+ | |||
Marek: Viacmodálna pozornosť | Marek: Viacmodálna pozornosť |
Verzia zo dňa a času 10:05, 19. marec 2018
Aktuálne trendy v kognitívnej psychológii LS 2018 | |||
---|---|---|---|
Téma | Prezentácie | Dátum | Materiály |
Úvodná hodina | 19. 2. | ||
Metodológia | Kvantitatívny a kvalitatívny výskum | 26. 2. | Test sémantického výberu |
Brainstorming ku projektom | 5. 3. | Project managemant | |
Kognitívna veda, kultúra, technika | Katedra kulturológie FiF UK | 12. 3. | Seminár odborníkov z praxe |
Od etológie k psychológii (1) | 19. 3. | Are bigger brains better? | |
Od etológie k psychológii (2) | 26. 3. | ||
Myslenie pomalé a rýchle | 9. 4. | ||
Inteligencia a rozhodovanie | 16. 4. | ||
Kognitívne ilúzie | 23. 4. | ||
Afektívna a kognitívna empatia | 7. 4. | ||
Executive brain | 7. 5. | ||
Záverečné kolokvium | 14. 5. |
Priebežné plnenie | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kto | 19. 3. | 26. 3. | 9. 4. | 16. 4. | 23. 4. | 4. 5. | 7. 4. | 14. 4. |
Richard Leckesi | * | |||||||
Ondrej Hadidom | * | |||||||
Marek Sokol | * |
Projekty
Ondro: "ničo z motoriky"
Rišo: Testovanie rozdielov imaginatívneho a vizuálneho vnímania pohybu.
Marek: Viacmodálna pozornosť