d |
|||
Riadok 39: | Riadok 39: | ||
|- | |- | ||
|Myslenie pomalé a rýchle | |Myslenie pomalé a rýchle | ||
− | | | + | |[https://drive.google.com/file/d/15CL-Vqgl6S5XmzbfcT1tt3PI4WYMXh40/view?usp=sharing Dva systémy myslenia] |
|9. 4. | |9. 4. | ||
|Tom W. Speciality | |Tom W. Speciality | ||
|- | |- | ||
|Racionalita a rozhodovanie | |Racionalita a rozhodovanie | ||
− | | | + | |[https://drive.google.com/file/d/1IEVn7S8-sIsI0256S-bHg4DJ7_wsokGu/view?usp=sharing Racionalita, inteligencia a rozhodovanie] |
|16. 4. | |16. 4. | ||
|The baffling science of intelligence | |The baffling science of intelligence |
Verzia zo dňa a času 11:51, 23. apríl 2018
Aktuálne trendy v kognitívnej psychológii LS 2018 | |||
---|---|---|---|
Téma | Prezentácie | Dátum | Materiály |
Úvodná hodina | 19. 2. | ||
Metodológia | Kvantitatívny a kvalitatívny výskum | 26. 2. | Test sémantického výberu |
Brainstorming ku projektom | 5. 3. | Project managemant | |
Kognitívna veda, kultúra, technika | Katedra kulturológie FiF UK | 12. 3. | Seminár odborníkov z praxe |
Od etológie k psychológii (1) | Predpoklady vzniku mysle | 19. 3. | Are bigger brains better? |
Od etológie k psychológii (2) | Teórie vzniku spoločnosti | 26. 3. | The foundations of the human cultural niche,
Doplnkový text: Tomasello, Kruger, Ratner: Cultural Learning |
Myslenie pomalé a rýchle | Dva systémy myslenia | 9. 4. | Tom W. Speciality |
Racionalita a rozhodovanie | Racionalita, inteligencia a rozhodovanie | 16. 4. | The baffling science of intelligence |
Kognitívne ilúzie | 23. 4. | Models of Affective Decission | |
Afektívna a kognitívna empatia | 7. 5. | Two systems for empathy | |
Executive brain | 11. 5. | Fateful Disconnections | |
Záverečné kolokvium | 14. 5. |
Priebežné plnenie | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kto | 19. 3. | 26. 3. | 9. 4. | 16. 4. | 23. 4. | 7. 5. | 11. 5. |
Richard Leckesi | * | * | * | * | * | ||
Ondrej Hadidom | * | * | * | * | * | ||
Marek Sokol | * | * | * | * | * |
Projekty
Ondro: "ničo z motoriky"
Rišo: Testovanie rozdielov imaginatívneho a vizuálneho vnímania pohybu.
Marek: Viacmodálna pozornosť