d |
d |
||
Riadok 4: | Riadok 4: | ||
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~acjak2/ Vladimír Ačjak: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Vláčíky] | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~acjak2/ Vladimír Ačjak: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Vláčíky] | ||
+ | * [http://davinci.fmph.uniba.sk/~barillova5/bakalarka/ Claudia Barillová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Krokovanie (Borovanský)] | ||
* [http://davinci.fmph.uniba.sk/~dzurendova3/ Katarína Dzurendová: Optimalizácia výplne 3D modelu, aby mohol stáť (Danielis)] | * [http://davinci.fmph.uniba.sk/~dzurendova3/ Katarína Dzurendová: Optimalizácia výplne 3D modelu, aby mohol stáť (Danielis)] | ||
+ | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~hutnan6/bc/bc_stranka.html Daniel Hutňan: Framework na tvorbu jednoduchých edukačných webových aplikácií pre žiakov 1. stupňa ZŠ ()] | ||
+ | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~jackulik3/index/bakalarka.html Ľudovít Jackulík: Zdieľaný editor zdrojového kódu pre potreby synchrónneho online vzdelávania (Nagy)] | ||
+ | * [http://davinci.fmph.uniba.sk/~jakubovsky2/bachelors_thesis/ Erik Jakubovský: Deep Learning-Based Human Body Segmentation on 3D Body Scans (Škorvánková)] | ||
* [http://davinci.fmph.uniba.sk/~samporova1/bakalarka.php Sabína Samporová: Prepojenie virtuálnej reality so simulovaným robotom ICub (Rebrová)] | * [http://davinci.fmph.uniba.sk/~samporova1/bakalarka.php Sabína Samporová: Prepojenie virtuálnej reality so simulovaným robotom ICub (Rebrová)] | ||
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~semenov1/bachelor/ Pavel Semenov: Application designed to help IBM employees prepare for various certifications (Nagy)] | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~semenov1/bachelor/ Pavel Semenov: Application designed to help IBM employees prepare for various certifications (Nagy)] | ||
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~shafei2/bakalarka Omar Al-Shafe´i: Implementácia algoritmu eliminácie pravidla rezu pre sekventový kalkulus LK^h v paradigme deklaratívneho programovania] | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~shafei2/bakalarka Omar Al-Shafe´i: Implementácia algoritmu eliminácie pravidla rezu pre sekventový kalkulus LK^h v paradigme deklaratívneho programovania] | ||
* [https://www.st.fmph.uniba.sk/~garajova49/ Klaudia Garajová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Ciferník (Borovanský)] | * [https://www.st.fmph.uniba.sk/~garajova49/ Klaudia Garajová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Ciferník (Borovanský)] | ||
+ | * [https://bakalarka.lajcin.sk Filip Lajčin: Rozpoznávanie ovocia a zeleniny pomocou hlbokých neurónových sietí (Šuppa)] | ||
* [https://www.st.fmph.uniba.sk/~mattova22/bp/ Michaela Mattová: Aplikácia na tvorbu testov pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (Budinská)] | * [https://www.st.fmph.uniba.sk/~mattova22/bp/ Michaela Mattová: Aplikácia na tvorbu testov pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (Budinská)] | ||
+ | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~mistik1/BP/ Richard Mištík: Bakalárska práca - Mobilná aplikácia ako sprievodca pre návštevníkov fitness centier (Gyarfáš)] | ||
+ | * [https://www.st.fmph.uniba.sk/~modrovsky1/ Patrik Modrovský: Využitie eye tracker pre vyhodnocovanie registrácie 3D skenov (Haladová)] | ||
+ | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~orincak2/bakalarska_praca Radovan Orinčák: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Tabulka 100 (Borovanský)] | ||
+ | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~rigan7/bp Adam Rigan: Katedrová dochádzková webová aplikácia (Kľuka)] | ||
+ | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~rusnakova130/BP Nikola Rusnáková: Analýza hashtagov v sociálnej sieti (Gruska)] | ||
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~stefikova4/BC/ Terézia Štefíková: Použitie hlbokého učenia na personifikáciu avatara (Lúčny)] | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~stefikova4/BC/ Terézia Štefíková: Použitie hlbokého učenia na personifikáciu avatara (Lúčny)] | ||
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~zavadzan1/ Martin Zavadzan: Agilná výuka nových vlastností jazyka C++ v C++14, C++17, C++20 (Gyarfáš)] | * [http://www.st.fmph.uniba.sk/~zavadzan1/ Martin Zavadzan: Agilná výuka nových vlastností jazyka C++ v C++14, C++17, C++20 (Gyarfáš)] |
Verzia zo dňa a času 00:43, 19. november 2021
Prehľad tém bakalárskych prác 2021-2022:
[ naspäť na stránku Úvodu do bakalárskej práce ]
- Vladimír Ačjak: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Vláčíky
- Claudia Barillová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Krokovanie (Borovanský)
- Katarína Dzurendová: Optimalizácia výplne 3D modelu, aby mohol stáť (Danielis)
- Daniel Hutňan: Framework na tvorbu jednoduchých edukačných webových aplikácií pre žiakov 1. stupňa ZŠ ()
- Ľudovít Jackulík: Zdieľaný editor zdrojového kódu pre potreby synchrónneho online vzdelávania (Nagy)
- Erik Jakubovský: Deep Learning-Based Human Body Segmentation on 3D Body Scans (Škorvánková)
- Sabína Samporová: Prepojenie virtuálnej reality so simulovaným robotom ICub (Rebrová)
- Pavel Semenov: Application designed to help IBM employees prepare for various certifications (Nagy)
- Omar Al-Shafe´i: Implementácia algoritmu eliminácie pravidla rezu pre sekventový kalkulus LK^h v paradigme deklaratívneho programovania
- Klaudia Garajová: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Ciferník (Borovanský)
- Filip Lajčin: Rozpoznávanie ovocia a zeleniny pomocou hlbokých neurónových sietí (Šuppa)
- Michaela Mattová: Aplikácia na tvorbu testov pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (Budinská)
- Richard Mištík: Bakalárska práca - Mobilná aplikácia ako sprievodca pre návštevníkov fitness centier (Gyarfáš)
- Patrik Modrovský: Využitie eye tracker pre vyhodnocovanie registrácie 3D skenov (Haladová)
- Radovan Orinčák: Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou - prostredie Tabulka 100 (Borovanský)
- Adam Rigan: Katedrová dochádzková webová aplikácia (Kľuka)
- Nikola Rusnáková: Analýza hashtagov v sociálnej sieti (Gruska)
- Terézia Štefíková: Použitie hlbokého učenia na personifikáciu avatara (Lúčny)
- Martin Zavadzan: Agilná výuka nových vlastností jazyka C++ v C++14, C++17, C++20 (Gyarfáš)