m
m
Line 9: Line 9:
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~furmanek1/bc/ Patrik Furmánek: E-learningové prostredie s prvkami gamifikácie (Šuníková)]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~furmanek1/bc/ Patrik Furmánek: E-learningové prostredie s prvkami gamifikácie (Šuníková)]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~hecko8/ Radoslav Hečko: Aplikácia na self-monitoring pacientov s arteriálnou hypertenziou (Gyarfáš)]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~hecko8/ Radoslav Hečko: Aplikácia na self-monitoring pacientov s arteriálnou hypertenziou (Gyarfáš)]
 +
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~horvathova115/ Klára Horváthová: Kognitívna náročnosť úloh v súťaži iBobor (Mayerová)]
 
* [https://www.st.fmph.uniba.sk/~hrusovsky21/bakalarskapraca/ Ondrej Hrušovský: Vytvorenie herného prototypu v Unreal Engine 4 (Gyarfáš)]
 
* [https://www.st.fmph.uniba.sk/~hrusovsky21/bakalarskapraca/ Ondrej Hrušovský: Vytvorenie herného prototypu v Unreal Engine 4 (Gyarfáš)]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~chamula2/PokemonIndigoPlateau/ Michal Chamula: Pokémon Indigo Plateua (Gyarfáš)]
 
* [http://www.st.fmph.uniba.sk/~chamula2/PokemonIndigoPlateau/ Michal Chamula: Pokémon Indigo Plateua (Gyarfáš)]

Revision as of 16:08, 29 October 2017

Prehľad tém bakalárskych prác 2017-2018: