(One intermediate revision by the same user not shown)
Riadok 1: Riadok 1:
 
== Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta ==
 
== Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta ==
  
[Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]
+
<small>(Zadanie bakalárskej práce, [[Topics for Bachelor Theses|naspäť na zoznam bakalárskych prác]])</small>
 +
 
 +
[[Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]]
  
 
'''Zadanie:''' Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete.
 
'''Zadanie:''' Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete.

Aktuálna revízia z 00:21, 27. september 2012

Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta

(Zadanie bakalárskej práce, naspäť na zoznam bakalárskych prác)

Viliam Dillinger

Zadanie: Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete.

Literatúra:

Požiadavky: programovanie v C++, znalosť hry Starcraft, schopnosť (relatívne) samostatnej práce, pravidelné konzultácie (každý týždeň).