m
m
 
Line 39: Line 39:
 
|-
 
|-
 
|Tomáš Grešík||Zuzana Černeková||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~gresik1/bakalarka/  Vhodnosť sledovacích metód pre sledovanie človeka]
 
|Tomáš Grešík||Zuzana Černeková||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~gresik1/bakalarka/  Vhodnosť sledovacích metód pre sledovanie človeka]
|  || || || || || || || || || || || ||
 
|-
 
|Matej Hudec||Martin Takáč||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~hudec26/  Spracovanie a vizualizácia trendových dát z 12 ročníkov konferencie Kognícia a umelý život]
 
 
|  || || || || || || || || || || || ||  
 
|  || || || || || || || || || || || ||  
 
|-
 
|-

Latest revision as of 12:51, 23 February 2016

Štvrtok, 9:50, M-II, Milan Ftáčnik
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]

školiteľ téma 18.
2.
25.
2.
3.
3.
11.
3.
17.
3.
31.
3.
7.
4.
14.
4.
21.
4.
28.
4.
5.
5.
12.
5.
19.
5.
Jakub Bičian Ivana Varhaníková Timeline for PC
Maroš Brindza Elena Šikudová Metódy spracovania multispektrálnych obrazov +
Roman Brojo Milan Ftáčnik Určenie voľných miest na parkovisku pomocou kamery +
Jozef Chovanec Elena Šikudová Porovnanie implementovaných metód strojového učenia v knižniciach Matlab, Python a OpenCV
Matúš Čongrády Elena Šikudová Vytvorenie softwaru na spracovanie výstupov z testovania v UX labe, implementácia a otestovanie UI pre vybrané časti internet bankingu, vytvorenie prototypu vybraných častí UI pre internet banking
Martin Danek Ivana Varhaníková Timeline for mobile devices
Lukáš Danko Róbert Bohdal Blenderovský modul pre rozklad objektu
Peter Daráš Róbert Bohdal Blenderovský modul pre tvorbu charakteristického fraktálneho terénu +
Marek Dubovský Elena Šikudová Porovnanie nástrojov na analýzu obrazu v knižniciach Matlab, Python a OpenCV
Patrícia Fekiačová Elena Šikudová Množina vizuálnych slov a jej použitie pri vyhľadávanií obrazov
Tomáš Grešík Zuzana Černeková Vhodnosť sledovacích metód pre sledovanie človeka
Dávid Jámbor Martin Takáč Analysis and visualization of sociometric data
Juraj Košťál Andrej Blaho Strategická hra pre viac hráčov
Peter Koza Bronislava Brejová Grafické prostredie na zobrazovanie a editovanie RNA motívov
Martin Krasňan Róbert Bohdal Blenderovský modul pre deformáciu vodnej hladiny simulovaním Archimedovho zákona
Martin Miklis Peter Borovanský Mobilná hra s rozšírenou realitou
Jakub Motýľ Ivana Varhaníková Animation of rigged 3D model using Oculus Rift
Viktor Nagy František Gyárfáš Interaktívny grafický editor titulkov
Ján Pavlásek Mária Markošová Aplikácia na zber dát, prehľadávanie a vizualizáciu spoločenských vzahov a vplyvov
Eduard Princ Alexander Šimko Mobilný sprievodca FMFI
Jozef Richter Júlia Kučerová Porovnanie databáz pre hodnotenie modelov na detekciu významných oblastí
Róbert Sarvaš Ivana Uhlíková Fotoralistické real-time rendering techniky pre procedurálne modely
Jakub Sedláček Martin Baláž GPS hra pre mobilné zariadenia
Katarína Šimnová Roman Ďurikovič Softvérové nástroje pre vizualizáciu a spracovanie dát z plošného detektora pri röntgenovej štruktúrnej analýze
Joachim Šiškovič ? ? Desktopová aplikácia pre ukladanie, popisovanie, vyhľadávanie a úpravu fotografií
Marek Šmahovský Ivana Varhaníková Possibilities of interaction in content created for Oculus Rift
Monika Štrbová Zuzana Černeková Metódy spracovania multispektrálneho videa
Roman Vrecník Martin Samuelčík Bakalárska Práca : Progresívne Meshe