(najnovšie | najstaršie) Zobraziť (20 novších | 20 starších) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).
- 09:23, 23. jún 2015 (rozdiel | história) . . (+6) . . d Introduction/sk (Typografia: pomlčky a nezlomiteľné medzery)
- 22:09, 22. jún 2015 (rozdiel | história) . . (+25) . . News/sk
- 20:05, 22. jún 2015 (rozdiel | história) . . (+2) . . d Peter Novak/en (Proper english) (aktuálne)
- 20:04, 22. jún 2015 (rozdiel | história) . . (+12) . . d Brona Brejova/sk (aktuálne)
- 20:03, 22. jún 2015 (rozdiel | história) . . (+9) . . d Peter Novak/sk (aktuálne)
- 20:02, 22. jún 2015 (rozdiel | história) . . (-7) . . d Peter Novak/en
- 19:50, 22. jún 2015 (rozdiel | história) . . (-11) . . Peter Novak/sk
- 17:27, 22. jún 2015 (rozdiel | história) . . (+8) . . Course:Modelling and Rendering Techniques (Materials)/sk
- 17:23, 22. jún 2015 (rozdiel | história) . . (+59) . . Course:Modelling and Rendering Techniques (Materials)/sk
- 16:07, 19. jún 2015 (rozdiel | história) . . (-6) . . People/en (Posun podnadpisov z 3. na 2. uroven)
- 16:06, 19. jún 2015 (rozdiel | história) . . (-4) . . People/sk (Posun podnadpisov z 3. na 2. uroven)
- 15:35, 19. jún 2015 (rozdiel | história) . . (+61) . . People and groups (aktuálne)
- 17:36, 13. máj 2015 (rozdiel | história) . . (+120) . . Introduction/en
- 17:34, 13. máj 2015 (rozdiel | história) . . (+13) . . d Introduction/sk
- 17:32, 13. máj 2015 (rozdiel | história) . . (+12) . . d Introduction/sk
- 17:32, 13. máj 2015 (rozdiel | história) . . (+96) . . Introduction/sk
- 17:21, 2. február 2015 (rozdiel | história) . . (-1) . . People/en (Opravy telefonnych cisel a miestnosti)
- 17:11, 2. február 2015 (rozdiel | história) . . (-5) . . People/sk
- 13:22, 2. február 2015 (rozdiel | história) . . (+16) . . People/en (Zmena veduceho katedry, stahovanie clenov (Cimrova, Rybar, Lucan, Kluka))
- 13:18, 2. február 2015 (rozdiel | história) . . (+17) . . People/sk (Zmena veduceho katedry, stahovanie clenov (Cimrova, Rybar, Lucan, Kluka))
(najnovšie | najstaršie) Zobraziť (20 novších | 20 starších) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).