Nemáte oprávnenie upravovať túto stránku z nasledovných dôvodov: Činnosť, ktorú požadujete, môže vykonať iba člen skupiny: Používatelia. Činnosť, ktorú požadujete, môže vykonať iba člen skupiny: Používatelia. Môžete si zobraziť a kopírovať zdroj tejto stránky: = Prelet štvorrozmernou kockou = <small>(Zadanie bakalárskej práce, [[Topics for Bachelor Theses|naspäť na zoznam bakalárskych prác]])</small> [[Andrej Lucny|Andrej Lúčny]] ''Prelet štvorrozmenou kockou. Cieľom je urobiť 3D model, ktorý generuje v čase 3D rezy štvrrozmernej kocky pozdĺž zvolenej trajektórie a umožňuje to zaznaemenať na video'' '''Literatúra:''' # Žára J.: VRML97 Laskavý pruvodce virtuálnymi svety. Computer Press, Brno 1999 '''Požiadavky:''' - Späť na BakTema Prelet stvorrozmernou kockou/sk. ← BakTema Prelet stvorrozmernou kockou/sk