IClovece

From Digitálne technológie výroby
Revision as of 13:44, 12 June 2019 by Zrubec (talk | contribs) (Ako?)
Jump to: navigation, search

Čo?

Rozhodli sme sa vyrobiť hru Človeče nezlob se. Aby sa však od stolovej hry líšilo a bolo lepšie a zaujímavejšie, rozhodli sme sa do tejto hry zakomponovať elektroniku - pri víťazstve niektorého z 3 hráčov sa panáčikovia toho víťaza rozsvietia niektorou z farieb - modrá, zelená alebo červená. Zároveň sme si chceli každý komponent hry vyrobiť - panáčikov, hraciu dosku, kocku.


Prečo?

Ideou bola myšlienka Jána Amosa Komenského: škola hrou. Teda aby bol výsledný produkt určený na zábavu a zároveň prítomnosť elektroniky má zaručiť, že výsledok bude opticky zaujímavý a každý hráč teda bude väčšia motiváciu vyhrať. Aspoň prvých pár hier.


Ako?

Našu prácu sme začali tvorením konceptu panáka ktorý vnútri bude mať ledku a bude mať na spodku vývody tejto ledky. Spravili sme si prvý prototyp panáka. Táto jednoduchá úloha ale mala vela skyrýtch problémov. Aby sme docielili v 3d tlači pekného panáka musel mať okolo užšieho hrdla trochu podpornej hrúbky ktorá nebola najkrajšia. Taktiež sme potrebovali aby panák mal dostatočne tenký plášt, ktorý by prepúštal svetlo Led-iek. Po prvých konceptoch a tlaceniach sme taktiez pridali do finálneho modelu panáka aj "trubky" ktorými budeme zospodu viesť vývody ledky a tým zabezpečíme že kontakty ledky budú mať všetci panáci na rovnakých miestach a nehrozí nam skrat.