[Stránka predmetu]
Pravidlá pre riešenie a odovzdávanie projektov
- projekt je nutná podmienka účasti na skúške/zápisu známky do AISu (t.j. bez uznaného projektu cvičiacim nemôžete na skúšku),
- projekt je hodnotený max. 15 bodmi (funkčnosť, design, použiteľnosť/hrateľnosť),
- projekt sa odovzdáva ako archív s celým adresárom nahraním do systému L.I.S.T, pričom tento archív musí obsahovať:
- funkčnú a úplnú aplikáciu,
- zdrojový kód,
- všetky potrebné dátové a binárne súbory (napr. obrázky), ktoré treba na spustenie a prevádzku projektu,
- súbor readme.txt kde bude napísané: vaše meno, ktorý projekt ste riešili, jeden-dva odstavce čo robí a jeden-dva odstavce ako sa spúšťa
- dokumentáciu vygenerovanú pomocou javadoc pre všetky triedy, pričom všetky metódy a premenné, ktoré nie sú private, musia mať dokumentačný komentár,
pozri:
http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/documentation/index-137868.html.
- projekt sa hodnotí po semestri, po dohode s autorom projektu,
- zipnutý projekt odovzdáte do LISTu, pošlete na prog4java alias mail s iniciálkami autora (napr. PB, to je wakeup/notify message), hodnotiaci/autor vám projekt oboduje, pripomienky nájdete v LISTe/maili, hodnotiaci si s vami urobí krátky video-call so screen sharing, kde sa bude baviť o detailoch vášho projektu, potom môžete dopracovať detaily, ktoré vám hodnotiaci vytýkal, resp. požaduje k úspešnému ohodnoteniu projektu, toto všetko sa musí udiať pred termínom vašej skúšky, resp. pred termínom, kedy si chcete dať zapísať známku do AISu,
- myslite na to..., že žiaden člen tímu nie je povinný vám hodnotiť projekt po polnoci pred termínom skúšky
- v čase, keď idete na skúšku/po známku do AISu, v systéme LIST musia
visieť body vášho projektu; takže nielenže ho musíte submitnúť cvičiacemu, on si ho musí pozrieť, dať vám pripomienky, ktoré dorobíte/alebo nie, podľa toho vás oboduje a povesí na web; ak by sa vám zdalo, že týždeň od submitu projektu stále nevisia vaše body nie vašou vinou, napíšte prednášajúcemu; potom prídete na skúšku.
- projekt musí rámcovo zodpovedať zadaniu, a musí byť funkčný, graficky jasný,
- zadania konzultujte so zadávateľom projektu (na konci každého zadania je meno zadávateľa),
- projekt musí byť vaša vlastná tvorba, akýkoľvek netriviálne veľký kus prevzaného kódu (relevatný k téme projektu) do projektu sa hodnotí ako opisovanie
- projekt robí jednotlivec
- pravidlá platia aj pre tých, čo to nedočítali až sem